בית ספר מעלות חיים. צילום זאב שטרן
בית ספר מעלות חיים. צילום זאב שטרן

ההורים חוששים: בדיקות קורונה יתבצעו בחדרי כיתות א' בבית הספר | האזינו לתשובה של גרינברג

הורי בית ספר מעלות חיים קיבלו הודעה על ביצוע בדיקות קורונה לתושבי השכונה בתוך חדרי כיתות א', חלק מהם הודיעו כי לא ישלחו את הילדים לבית הספר לאחר מכן. גרינברג בהודעה מוקלטת להורים: "מדובר בשכונה אדומה"

פורסם בתאריך: 15.9.20 17:20

הורים לתלמידים בבית הספר מעלות חיים ברחוב הרב אונטרמן, בשכונת קרית הרב סלומון, כועסים על כך שמחר (רביעי), בשעות אחר הצהריים יתקיימו בדיקות קורונה בבית הספר בתוך בחדרים של שלוש כיתות א'. בין הכיתות גם כיתה א' 5, כיתה קטנה שתלמד גם בסגר. ההורים חוששים וחלקם הודיעו שלא ישלחו את הילדים לבית הספר מיום חמישי והלאה. בהודעה מוקלטת ששלח להם ראש העירייה רמי גרינברג הוא אמר שהשכונה בה נמצא בית הספר היא שכונה אדומה. עוד אמר שהוחלט לקיים את הבדיקות בשטח בית הספר, מקום שנגיש לתושבים המתגוררים בסמיכות.

האזינו להודעה המוקלטת ששלח ראש העירייה רמי גרינברג להורים

ההורים הופתעו לקבל על כך הודעה ממנהלת בית הספר אושרת יצחק, שכתבה להם שהתקבלה החלטה והודעה שבית הספר ישמש כמוקד לבדיקת קורונה ומוקצה לצורך כך החלל של בנות כיתות א' ובמקום יוצבו מאבטחים שידאגו לסדר, מניעת התקהלות ומניעת כניסה לאזורים אחרים בתוך בית הספר. עוד נמסר להורים שבסיום הבדיקות האיזור המדובר יעבור חיטוי.  "ההורים בלחץ מהסיטואציה ולא מעט הודיעו שהם לא ישלחו את הילדים למחרת לבית הספר", אומר אחד ההורים. "אנחנו מבינים שצריכים לעשות בדיקות, אבל למה בתוך שטח בית הספר? לא חסרים מקומות? אז לפחות שיעשו את הבדיקות בחצר הגדולה של בית הספר ולא בתוך המבנים".
ההורים פנו אל גרינברג, אשר שלח להם את תשובתו בהודעה מוקלטת. "השכונה קריית סלומון, איפה שממוקם בית הספר, היא שכונה אדומה", הוא אומר בהודעה להורים, "הרבה מאוד חולים, הרבה אנשים שממשיכים להסתובב והם לא יודעים שהם חולים וממשיכים להדביק את כולם. פיקוח נפש, סכנת נפשות, ממש מסוכן. ועל פי התייעצות עם קבינט הקורונה של המדינה, הם סיפקו לנו בהקדם עוד לפני החגים, בדיקות לאזורים האדומים, שיהיה כמה שיותר קרוב כי ידוע שלא לכולם יש רכבים והכי קל ופשוט לצאת מהבניין ולעשות את הבדיקה. ולכן בית הספר הוא המקום הכי קרוב שהוא מאורגן ומסודר. מדובר בבדיקות שנעשות בצורה מסודרת ובסוף הבדיקה, יתבצע חיטוי וזה לא אמור להפריע. וכל הפעילות באה להציל את החיים של התושבים…".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "לאור פעילות ראש העיר בנושא, מתקיים בימים אלה מערך בדיקות רחב אשר בעזרתו יהיה ניתן לנטר את החולים ולמנוע את שרשרת ההדבקה ומקרי מוות. נכון לעכשיו קיים ביקוש רב לבדיקות שמתבצעות בדרייב אין בספורטק סגולה וכתוצאה מכך מורגש עומסי תנועה באזור. בנוגע לבית ספר מעלות חיים, הוחלט כי הבדיקות במקום יבוצעו החל מהשעה 17:00 (שאין תלמידים בבית הספר) ולאחר מכן יבוצע חיטוי יסודי. מדובר במערך בדיקות שהוקם רק לטובת בריאות התושבים וזאת בהמשך לעלייה המדאיגה בהיקף התחלואה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר