התלמידה יעל גולדשטיין תורמת צמה ביום ההתרמה המיוחד של אולפנת ישורון, צילום גיא בוכבינדר

מחמם את הלב: תלמידות אולפנת ישורון תרמו 85 צמות לילדות חולות סרטן | צפו

הצמות נתרמו לאחר שבמשך תקופה ארוכה האריכו התלמידות את שיערן. יעל גולדשטיין, שתרמה את שיערה זו הפעם החמישית, אמרה: "כיף לי לחשוב שבזכותי לילדה יש שיער ושהיא לא צריכה להרגיש שלא בנוח"

פורסם בתאריך: 10.6.21 14:58

תלמידות אולפנת ישורון תרמו 85 צמות למען ילדים חולי סרטן. אתמול (רביעי) התקיים באולפנת ישורון בפתח תקוה יריד שכולו חסד בשיתוף עם זכרון מנחם. במהלך היריד, בנות, נערות ונשים מהעיר הוזמנו לתרום את שיערן למען ילדים וילדות חולי וחולות סרטן. במשך תקופה ארוכה האריכו התלמידות את שיערן למען מטרה חשובה זו. במסגרת אירוע התרמת השער, הגיעו בהתנדבות ספריות מקצועיות שהאולפנית גייסה לאירוע, שהופקדו על המלאכה הרגישה, אשר בסיומה נתרמו 85 צמות שהועברו לזכרון מנחם.

יעל גולדשטיין, תלמידת כיתה ז', תרמה את שיערה זו הפעם החמישית. "הפעם הראשונה הייתה בגיל 5", היא נזכרת. מאז, הודות לצמיחתו המהירה של שיערה, היא תורמת אחת לשנתיים, כאשר הפעם האחרונה הייתה במהלך אירוע ההתרמה שהתקיים באולפנית כשהייתה תלמידה בכיתה ה'. "אני מאמינה שמי שתורמות שיער יכולות לקבל תחושה מאוד טובה. כיף לי לחשוב שבזכותי לילדה יש שיער ושהיא לא צריכה להרגיש שלא בנוח".

בנות האולפנה עם המצרכים שנאספו צילום גיא בוכבינדר

בנוסף במהלך היריד הפעילו התלמידות דוכנים מתוקים, אשר כל ההכנסות יועברו לתרומה. כן נאספו מוצרי מזון סגורים שיועברו כתרומה לסופרמרקט החינם לנזקקים, אשר נפתח לאחרונה ברחוב המכבים בעיר.

קיראו גם:

"אנחנו לא שואלים שאלות" | בפתח תקוה יש מכולת שבה לא משלמים

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר