מחאת תלמידי והורי בית ספר שיפר, צילום ועד ההורים
מחאת תלמידי והורי בית ספר שיפר, צילום ועד ההורים

גם תלמידי ה' הצטרפו לשביתה בשיפר. חברי האופוזיציה דורשים מידע לגבי השיבוץ

הורי שיפר מחריפים את המאבק נגד השיבוץ בחטיבות רחוקות מהשכונה ומרחיבים את השביתה בבית הספר. חברי סיעת הביצועיסטים מבקשים לדעת למשל האם נשקלה בניית כיתות נוספות בחטיבות קרובות יותר

פורסם בתאריך: 15.2.23 09:35

השבתת שכבה ו' בבית ספר שיפר נכנסה היום (רביעי) ליומה הרביעי, והבוקר השביתה בבית הספר התרחבה, כאשר לשביתה הצטרפה גם שכבת ה'. בתוך כך, דורשים חברי אופוזיציה מראש העירייה, רמי גרינברג, מידע לגבי שיבוץ בוגרי בית הספר. הדרישה הועברה על ידי חברי סיעת הביצועיסטים במועצת העיר, אורי אהד, איציק ישראל ונפתלי כהן.

בין השאר, מבקשים חברי הסיעה לדעת האם נבחנה האפשרות להוסיף כיתות בחטיבות אחד העם, גולדה ורמון, הנמצאות בשכונת אם המושבות הסמוכה לשכונת שיפר, בה גם מבקשים הורי תלמידי שיפר לרשום את ילדיהם. כזכור, להורים נמאס מכך שילדיהם נוסעים מזה שנים רבות לחטיבות המצויות באזורים המרוחקים מהשכונה והם רוצים חטיבה בשכונה או שיבוץ לחטיבה באם המושבות.

לפיכך, מתוך ניסיון לסייע לפתרון המשבר, החליטו חברי סיעת הביצועיסטים לבדוק אילו מהלכים עשתה העירייה. מעבר לשאלה הזו שאלו עוד חברי המועצה האם נבחנה האפשרות להרחיב את השטח הציבורי הבנוי (שב"צ) של חטיבת רמון על חשבון השטח הציבורי הפתוח (שצ"פ) הגובל בחטיבה לצורך בניית כיתות נוספות. הם ביקשו לדעת גם האם אפשרות כזאת נבדקה מבחינה משפטית, מכיוון שהסמכות לכך נתונה בידי הוועדה המקומית (העירייה). עוד ביקשו חברי המועצה מהאופוזיציה לדעת לאילו עוד חטיבות יש הסעות של תלמידים, במשך כמה שנים נמשכות הסעות אלה ומאילו מרחקים הם מגיעים.

 

 

מדוברות העירייה נמסר: "ראש העירייה עומד בקשר רציף עם הורי שיפר וגם נפגש איתם מספר פעמים בנושא. הוצעו להורים מספר פתרונות ריאליים לאחרונה ואף בתחילת הקדנציה הוצע להורים לבנות חטיבה בסמוך למקום מגוריהם. ההצעה נדחתה על ידי נציגות ההורים על רקע אי הסכמות באשר לשיבוץ בתי הספר הנוספים שתוכננו להזין את החטיבה. בנוסף הוצע להורים להירשם בחטיבת ברנר הממוקמת קרוב יותר לשכונה וכן לקלוט מהשנה הקרובה כ-40 תלמידים (מחצית מהשכבה) באם המושבות, בהתאם לכמות שניתן לקלוט בשנה הקרובה. כמו כן, נאמר להורים כי על פי התכנון הכמותי יהיה ניתן לקלוט בעתיד בחטיבת רמון את כל התלמידים הלומדים כיום – החל משכבה ג' בשיפר. כפי שניתן לראות הוצע להורים כל מה שניתן ואין פתרון טוב יותר שלא נבחן. המענה הניתן על ידי העירייה ממוקד, ענייני ומקצועי ומשקף בצורה כנה את האפשרויות הקיימות מהבחינה הכמותית של התלמידים לפי הניתוח העירוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר