עורכי דין פליליים בפתח תקוה (מאגר Shutterstock)
עורכי דין פליליים בפתח תקוה (מאגר Shutterstock)

עורכי דין פליליים בפתח תקוה

מחפשים אחר עורכי דין פליליים בפתח תקוה? יצאנו להכיר את המובילים באזור וחזרנו עם תובנות מעניינות וסיפורים פיקנטיים

פורסם בתאריך: 22.11.18 22:24

עו"ד אורי דרשן הכהן

משרד עורכי דין אורי דרשן הכהן ושות' מספק ייצוג מקצועי, איכותי ורחב היקף בתחום הפלילי

אדם אשר עומד בפני חקירה פלילית או אישום פלילי, כמעט תמיד ישלם מחיר גבוה. הוא עשוי לאבד את חירותו, את נכסיו האישיים, את הקריירה, ואפילו את חבריו ומשפחתו. ההימור גבוה מדי, ולכן, במקרה של חשד לעבירה, חובה  להיעזר בעורך דין פלילי, מקצועי ומנוסה, בעל ניסיון רחב וידע עשיר בדרך התנהלות המשטרה  והחקירה, ובאופן עבודת רשויות התביעה ובתי המשפט, אשר יבוא לעזרתו וימנע את הכתמתו.

משרד עורכי דין אורי דרשן הכהן ושות' הוא משרד עם וותק ומוניטין, מנוסה ומקצועי, המתמחה בתחום הפלילי ועבירות הונאה, החל מעבירות קלות ועד פשיעה חמורה, דרך ייצוג בעבירות צווארון לבן ועד למקרים פליליים מורכבים.

המשרד מתבסס על ניסיונו המצטבר של עו"ד דרשן הכהן, שצבר בין היתר, במסגרת עבודתו במשך כ – 20 שנות שירות במשטרת ישראל, באגף חקירות ומודיעין כחוקר, כראש צוות חקירה, מ"מ וסגן ראש יחידה. עו"ד דרשן הכהן מונה לכהן כחבר בוועדה לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

עו"ד אורי דרשן הכהן, מעניק שירותי ייעוץ משפטי, ליווי מקצועי והכנה לפני חקירה, שחרור ממעצרים, סגירת תיקי משטרה, מחיקת רישום פלילי ורישום משטרתי, שינוי עילת סגירה, ביטול כתבי אישום, גיבוש הסדרי טיעון, בקשות חנינה, עריכת שימוע פלילי, ייצוג בבתי משפט, הוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת, ייעוץ לחברות ועסקים, ייעוץ וייצוג קורבנות ונפגעי עבירה, טיפול בתלונת שווא וסגירתן, חידוש רישיון כלי ירייה, הוצאת תעודת יושר, הגשת קובלנה פלילית ועוד.

"בחירת עו"ד פלילי ראוי הוא מהלך לא פשוט ולעיתים אף גורלי ומכריע" אומר עו"ד דרשן הכהן, "עו"ד פלילי אמור להיות לחשוב ולפעול בדיוק כמו חוקר משטרה – ענייני, תכליתי ויצירתי, להתנהג ולחשוב כמו תובע משטרתי רק מהצד שמנגד – כסנגור. עליו לספק הסבר הגיוני לכל עובדה, ראיה וטענה, לדעת לנתח נכון את הבעיה ותיק החקירה, למצוא כשלים בראיות ובמהימנותן, להוביל את תיק החקירה לסגירה כבר בשלבי החקירה הראשוניים, לפעול בפיקחות לביטול כתבי האישום, לטעון חכם בשימוע, לנהל משא ומתן עיקש ושנון בהסדרי טיעון / עסקת טיעון, לייצג בתבונה בבית משפט, ולגרום לביטול / חזרה מאישום ו/ או לזיכוי" .

במסגרת עבודתו במשטרה ניהל עו"ד דרשן הכהן חקירות רבות ומיוחדות. מומחיותו הרבה מסייעת לו רבות בבואו להסדר לביטול כתבי אישום וסגירת תיקי משטרה, ואף לעיתים מבלי להותיר רישום פלילי במשטרה או נזק וכתם לחשוד / לנאשם.

לעו"ד דרשן הכהן שורת הצלחות ארוכה ומרשימה בהליכים המשפטיים ומול יחידות המשטרה, התביעה ובבתי המשפט.

לקוחות המשרד זוכים ליחס אישי וליווי מקצועי, אמינות ונאמנות, רגישות רבה ודיסקרטיות מלאה, הקפדה על כללי האתיקה, בדגש לשמירה מרבית על אינטרס הלקוח.

לעו"ד דרשן הכהן, תואר ראשון – במשפטים – LL.B, תואר ראשון – במנהל עסקים – B.A, תואר שני – פילוסופיה יהודי M.A – כולל תזה – זכה בפרס מחקר. הוא מגשר מוסמך וחוקר פרטי- מטעם משרד המשפטים. עו"ד אורי דרשן הכהן, בן 51, נשוי ואב לשלושה ילדים.

אורי דרשן הכהן , עורך דין ומגשר
טל' : 6566667 – 03,  נייד : 6684224 – 050
מייל 
כתובת האתר
כתובת המשרד: רח' אודם 11 פתח תקווה

אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר

אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר


עו"ד אביעד לנצ'נר: תיק פלילי הוא כמו תאונת דרכים – יכול לקרות לכולם

"מערכת המשפט הישראלית כיום כל כך זחוחה ובטוחה בעצמה עד כי קשה מאוד לשנות את ההיסקים והמסקנות הראשוניות שהתקבעו במהלך החקירה במציאות בה כולנו חשופים לתיק פלילי אין ספק שמדובר בעובדה מטרידה ביותר", אומר עורך הדין הפלילי לנצ'נר

מערכת המשפט בישראל אינה חפה מכשלים וליקויים. כשמדובר במשפט פלילי בו עובר קו דק מאוד בין השקר והאמת, האשמה והחפות, וההשלכות על הנאשם משנות חיים, כשלים אלו עשויים להוריד את הגולל על אנשים חפים מפשע, או לחילופין לשחרר לחופשי עבריינים מאיימים.

עורך דין מומחה בתחום הפלילי, אביעד לנצ'נר, אשר צבר שנים רבות של ניסיון ומומחיות בהגנה על נאשמים במשפטים פליליים, טוען כי מערכת המשפט נדרשת לחישוב מסלול מחדש.

"תפקיד הסניגור בישראל, כפי שאני רואה אותו, הוא לעשות חיים קשים לתביעה על מנת שיהיה קשה להרשיע אנשים. הרשעה במדינה דמוקרטית, צריכה שתהיה -אם בכלל- לאחר דם ויזע של התביעה. אסור ששלילת חירותו של אדם תהיה כלאחר יד ובקלות". אומר עו"ד לנצ'נר.

מדוע?

"האדם הנורמטיבי, שאין לו איזה ניסיון פלילי, בטוח שלו זה לעולם לא יקרה. הוא לא רואה סיטואציה בה הוא מורשע בתיק פלילי. אבל האמת היא שתיק פלילי זה כמו תאונת דרכים, יכול לקרות לכולם – גם אם לא עשית דבר. זו הסיבה שאת האזרח הקטן אמורה להטריד מאוד העובדה שהיום בארץ בתי משפט מרשיעים את כולם – אשמים וחפים מפשע כאחד. אני מאמין שברגע שיהיה קשה להרשיע את האשמים יהיה קשה עוד יותר להרשיע את החפים מפשע וכך ייווצר איזון מיוחל".
כדוגמה, מזכיר עו"ד לנצ'נר כתבה שפורסמה לפני זמן מה אשר חשפה מקרה של נאשם שהודה בבית המשפט כי הטמין מטען ברכב, שהוביל לפיצוץ. "לאחר שהנאשם הודה ונשלח לחודשי מאסר ארוכים, נמצא עד מדינה שהעיד כי מי שביצע בעצם את אותה פעולה עבריינית היה אדם אחר".

איך אתה מסביר את העובדה שהוא הודה במעשה שלא עשה?

"זה די פשוט למען האמת, מדובר בהחלטה שלא להסתכן לחינם. ההחלטה של עורך הדין והנאשם שלא להיאבק על חפותו מבטאת את חוסר האמון של השניים במערכת המשפט. הנאשם ידע שהוא חף מפשע. אלא שהוא ידע גם כן כי הסיכוי שלו לצאת זכאי במשפט שואף לאפס. למה לו להסתכן בהליך פלילי ארוך ומייגע שסופו ידוע מראש והוא בשנות מאסר רבות אם הוא יכול לקבל עכשיו רק חודשי מאסר בלבד?! החלטה מושכלת, צינית, ובעיקר – עצובה – מאחר ולעיתים זו ההחלטה הנכונה.
מערכת המשפט, והצדק לכאורה, כל כך זחוחה ובטוחה בעצמה, עד כי קשה נורא לשכנע שופט שעומד לפניו אדם חף מפשע".

היכן לדעתך נמצאים הכשלים המשמעותיים של המערכת?

"אני חושב ששופטים רבים מדי לא מבינים ומפנימים שגם המערכת היא לא נטולת פניות. יושב שופט על בימת השיפוט ומקבל את דבריה של התביעה והמשטרה מבלי להטיל איזה ספק בטענותיהן. נוצר למעשה מצב שהוא הפוך מהמצב הנורמלי, כך, במקום שהתביעה תצטרך להוכיח את האשמה של הנאשם, הסניגור צריך להוכיח את החפות שלו".

"צריך לזכור שגם הפרקליטות וגם המשטרה הן מערכות המורכבות מבני אדם, אין מדובר במערכת רובוטית נטולת פניות. אלו בני אדם, כמוני כמוך, עם רגשות ואמביציות שמתנהלים לא פעם לפי תחושות ואינטרסים ולא לפי ראיות אובייקטיביות. יש חוקר משטרה שצריך להביא תוצאה ומופעל עליו לחץ לפתור את התיק, לעיתים גם בכל מחיר.
כך לדוגמה, טיפלתי בתיק רצח שנסגר מחוסר ראיות מאחר ועדת הראייה היחידה לרצח -אלמנתו של הנרצח- לא הצליחה לזהות את הרוצח. התיק נשאר לא פתור עד שהגיע קצין חקירות חדש ליחידה עם המון מוטיבציה להביא לפתרון התיק ולהעמיד לדין את מי שהוא חשד בו שביצע את הרצח. אותו קצין עושה מעשה שצריך להפחיד כל אזרח בישראל. הקצין פנה לאלמנה ולחץ עליה למסור גרסה חדשה – מפורטת יותר, שניתן על בסיסה להפליל את הלקוח שלי.

על מנת שלא ניתן יהיה לשמוע איך הוא מנחה את האלמנה, הוא ביצע מניפולציה בהקלטות כך שהחלק בו הוא מנחה את האלמנה מה לומר כמעט ולא נשמע.
חשוב לציין שהוא עשה זאת בזמן שכל הראיות שהיו אז כנגד הלקוח שלי היו שמועות שהתרוצצו ברחוב ותו לא.
הבעיה היא, שבית המשפט מקבל את ההקלטות ואת הדברים ולא מטיל די ספק במה שהחוקרים והמשטרה אומרים".

מה ניתן לעשות כדי לשנות את המצב?

"אני חושב שהשינוי צריך להתחיל בבית המשפט. שופטים צריכים להיות ערניים יותר למסוכנות הנשקפת מהמשטרה ובפרקליטות. לא בגלל שיש שם אנשים רעים, אלא בגלל שגם הם בסך הכל בני אדם שטועים, לעיתים בטעות – פעמים רבות מדי בכוונה. מתוך ההבנה הזו, אני חושב שהשופטים בישראל צריכים להתחיל להטיל ספק ולבחון בחשדנות לא רק גרסאות של נאשם, אלא גם את עמדת המשטרה והפרקליטות. אגב, אני חושב שכששוטר משבש חקירה הוא לא עושה זאת כדי להתנכל לאיזה אדם כזה או אחר. הוא עושה את זה כי אצלו ה"סטייט אוף מיינד" הוא "גם ככה הוא עשה את זה, אז מה זה משנה איך אני תופר את התיק?" וזה לחלוטין לא צריך להיות כך.
מצב תקין של מערכת החקירה והמשפט היא כזו בה מסקנות החוקר נשענות על עובדות וראיות, ולא על מחשבות או משאלות לב.
בעיה נוספת שאני חושב שמערכת המשפט בישראל נגועה בה היא גרסה מקומית לבעיית ה-"צדק של מנצחים" שהייתה לה תהודה רבה בתקופה שאחרי מלחמת העולם השנייה.
יושב לו שופט, שהגיע לעמדתו הבכירה מתוך השקפת עולם מאוד מסוימת. הוא גדל אחרת מרוב הנאשמים שעומדים מולו. הוא חושב אחרת, שואף אחרת ובעיקר פועל אחרת. הבעיה מתחילה כאשר הוא בוחן את המעשים של הנאשם מתוך השקפת העולם הפנימית שלו מבלי שיש לו היכרות עם עולמו הפנימי של הנאשם שבפניו.
כך למשל, תופעה מוכרת במגזרים מסוימים בישראל, שלא פונים או משתפים פעולה עם המשטרה גם כאשר אתה בעצמך נפגעת. זכור לי תיק דקירות שטיפלתי בו שהלקוח שלי היה אמנם הקורבן, אבל מאחר והוא לא פנה למשטרה ולא שיתף פעולה עם החקירה קבע השופט בתיק המעצר שיש לו מה להסתיר ולכן, כנראה, שהוא ביצע את העבירה למרות שהסיבה שהוא לא שיתף פעולה עם המשטרה היא בכלל מעצם השתייכותו לאותו מגזר. האתגר המשמעותי היה לשכנע את השופט שדן בתיק הפלילי מה הסיבה האמתית לכך שהוא לא פנה למשטרה. שמח שהצלחתי בזה בסופו של דבר".
מה תפקידו של הסניגור המקצועי והמומחה בתיק הפלילי?
"סניגור טוב צריך לכפור בכל עובדה נתונה עד שתהיינה הוכחות חד משמעיות ולא לקחת שום אמירה של המשטרה כמובנת מאליה. הקושי הוא בלהסביר לשופט מה מבין מסקנות המשטרה נשען על עובדות ומה נשען על משאלות לב של השוטרים או מניפולציות כאלה ואחרות. אתגר נוסף הוא בהצפתן של שאלות מהותיות המעמידות את כל התיק בסימן שאלה. כך לדוגמה, בתיק של נאשם בן 60 שאנס פעוט בן 3 שנים בלבד, הדבר הראשון שעבר לי בראש כששמעתי על התיק הזה, כיצד ייתכן שאדם נורמטיבי שכל חייו היה עם נשים בגירות, קם בבוקר יום אחד, ומחליט שהוא עושה מעשה שנוגד כל נטייה מינית שהייתה לו עד עכשיו. גם בזכר וגם בפעוט בן 3 בלבד. הסנגור שם, אגב, הצליח להעביר את המסר ולזכות את הנאשם בעליון אחרי שבית המשפט המחוזי הרשיע".

עו"ד אביעד לנצ'נר הוא סניגור פלילי מומחה ובעל ניסיון רב. לפני כחצי שנה הוא הקים משרד עצמאי, כשלפני כן עבד אצל מיטב השחקנים הגדולים בתחום הצווארון לבן והפשיעה החמורה. עם השנים עברו תחת ידו של עורך דין לנצ'נר תיקים רבים של שוחד, פשיעה חמורה, אלימות במשפחה, סמים ועבירות רכוש.

טלפון: 050-6388480
קישור לאתר

עורך דין אביעד לנצ'נר. צילום: חיה גולד

עורך דין אביעד לנצ'נר. צילום: חיה גולד

 


הכירו את משרד עורכי הדין – עזר מבורך

אנשים רבים יכולים למצוא את עצמכם בעיצומה של חקירה פלילית במשטרה כאשר הם מנסים להבין איך זה בדיוק קרה להם. אותם חשודים, נתונים בסערת רגשות גדולה ובדרך כלל אינם יודעים לקראת מה הם הולכים וכיצד עליהם לנהוג. לכן, כדאי להתייעץ בשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי, בעל ותק וידע רב בחוק על בוריו.

אחד ממשרדי עורכי הדין המומלצים בפלילי הלא הוא משרד עורכי הדין עזר מבורך ושות' ברשות עורך הדין עזר מבורך. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות וכן עורך דין בדיני עבודה.

עו"ד עזר מבורך ידע מגיל ילדות כי ברצונו להשיג צדק עבור בני האדם. מאז שסיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב לפני כ 23 שנה, סטאז' אצל השופטת ברכה אופיר – תום (מחוזי תל אביב), פתח משרד עו"ד אשר ייצג לקוחות פלילים מכל סוגי הקשת.

בזכות הלקוחות הרבים שייצג צבר ניסיון רב בכל שלבי הייצוג הפלילי – בין בחקירות מוקדמות עובר לשימוע בעבירות קשות, הקראות ובעיקר הוכחות ועד להבאת טיעונים מצוינים בעניין הלקוח. מניסיון של הרבה לקוחות נודע עו"ד מבורך בעיקר בחקירות שוטרים ששבר במסגרת ההוכחות.

במסלול מקביל עו"ד מבורך מומחה גם בנושאים כמו מעצר ימים, מעצר עד לתום הליכים וכל סוגי האפשרויות העומדות בפני הלקוח כדי שישוחרר למעצר בית ולאחר מכן לעבודה.

עו"ד מבורך עבד גם בכל סוגי התיקים, אם בתיקי רצח ושוד, ואם בעבירות אלימות חמורות, סמים (כולל יבוא והכנת סמים מסוכנים) גם בכל תיקי ארגוני פשע, רכוש, מרמה וצווארון לבן.

על קירות משרדו של עו"ד מבורך תלויה תמונה ובה דמותו של דון קישוט הלוחם בתחנות הרוח. עו"ד מבורך לא נרתע מאף מאבק למען לקוחותיו, תוך שקיפות מקצועיות ויחס אישי וסבלני לכל לקוח.

כאשר אדם נמצא בחקירה פלילית לראשונה בחייו זו נקודה קשה ומשברית בעבורו. אדם זקוק ברגעים כאלה לעו"ד מקצועי ותיק ומנוסה הבקיא בדין הפלילי כמו עו"ד עזר מבורך.

למשרד יש גם התמחות בנוער עובר חוק, דבר ייחודי בשוק הפלילי. עו"ד עזר מבורך ידע כיצד לעזור לילד שלך, ידע לאן לשלוח אותו , ידע להסביר לו את חשיבותה של קצינת המבחן וידע כיצד ניתן לגייס את הנער לצה"ל בסוף התהליך.

בתחום דיני העבודה בו עוסק המשרד בשנים האחרונות משתמש עו"ד מבורך בניסיונו בליטיגציה אותו רכש בשנים רבות של טיפול בתיקים פלילים ומספר רב של חקירות נגדיות.

הישגי המשרד רבים ומגוונים – זיכוים, ביטול כתבי אישום, הסדרים מיטיבים והישגים מול המעסיקים והעובדים בתביעות אזרחיות. זכור במיוחד זיכוי של נער אתיופי בעבירות אלימות קשות נגד השוטרים, כאשר בית המשפט שוכנע כי טעות בזיהוי נבעה בין השאר מהטיה מגדרית . אחרי טענות מקדמיות והליך הוכחות ארוך הנער זוכה זיכוי מוחלט.

ועוד תיק בבית המשפט המחוזי בתל אביב בו אדם נאשם בעבירות מרמה חמורות נגד חברת בניה מסוימת, זוכה האיש מכל העבירות לאחר חקירת המנהלים של החברה.

ייחודו של עו"ד עזר מבורך הוא השילוב בין המקצועיות והניסיון הרב – לאישיותו המאופיינת בכבוד ובהשקעת זמן לכל לקוח. עו"ד מבורך מסביר בסבלנות את כל ההליכים המשפטיים ואת הבחירה בין מספר דרכים אפשריות לפתור את התביעה נגדו.

כתובת:  הסיבים 24 פתח תקוה
פלא : 0506-330683   פקס: 03-9348808 
קישור למייל 
קישור לאתר

 

עורך דין מבורך עזר. קרדיט : Photograph- Orly

עורך דין מבורך עזר. קרדיט : Photograph- Orly



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר