עורכי דין לתעבורה בפתח תקוה (מאגר תמונות Shutterstock)
עורכי דין לתעבורה בפתח תקוה (מאגר תמונות Shutterstock)

עורכי דין לתעבורה בפתח תקוה ששווה להכיר

מחפשים אחר עורך דין לתעבורה שילווה אתכם לכל אורך התהליך במקצועיות וידע מעמיק? יצאנו להכיר עורכי דין לתעבורה מפתח תקוה

פורסם בתאריך: 20.11.18 09:54

עו"ד חזי כהן

חזי כהן – משרד עורכי דין הוא אחד המשרדים המובילים בישראל לענייני תעבורה. המשרד הוקם בשנת 2013, מאז ועד היום ייצג המשרד במאות רבות של תיקים משפטיים תוך מתן ייעוץ וייצוג מקיף ומקצועי בתחום התעבורה.

עו"ד חזי כהן הוא הבעלים והמנהל של המשרד שכבר מתחילת דרכו מציג איכות מקצועית, עקבית ומרשימה לאורך כל שנות הקריירה שלו. הוא סיים את לימודיו בהצטיינות, התמחה במשרד המשפטים ובהמשך הקים את משרדו שצבר מוניטין רב והצלחות משפטיות משמעותיות ומרשימות בתחום התעבורה. עו"ד חזי כהן הינו חבר לשעבר בסגל האקדמי במכללה האקדמית נתניה, חבר הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין מחוז ת"א-מרכז ואף נושא חלק פעיל ומשמעותי במחקר אקדמי מוביל ואיכותי.

עם הבנת עומקיו ורבדיו של תחום התעבורה בכללותו, הקים עו"ד חזי כהן מחלקה ייעודית לתחום במשרדו, הכוללת את מיטב המומחים לעניין תוך ליווי וייצוג מקצועי, איכותי ובלתי מתפשר.

עבור כל לקוח שנזקפה לחובתו עבירת תנועה הגוררת חקירת משטרה ו/או הליך משפטי בפני בית המשפט, מחלקת התעבורה במשרד תספק ייעוץ והכנה לחקירת משטרה, ייצוג בבקשות מעצר, ייצוג בבקשות פסילה עד תום הליכים, ייצוג בפני קצין משטרה בפסילות מנהליות והשבתת רכבים, וכן הגשת בקשות לביטול פסילה מנהלית והשבתת רכב בפני בית המשפט, ייצוג אל מול בתי משפט לתעבורה במגוון רחב ביותר של עבירות, לרבות בעבירות חמורות של נהיגה בשכרות, נהיגה בזמן פסילה, הפקרה לאחר פגיעה ותאונות דרכים קטלניות.

"משרדנו מייצג נאשמים וחשודים בתחום התעבורתי-הצבאי לכל אורך התהליך". אומר עו"ד חזי כהן. "הסיווג הביטחוני הגבוה והאישור המיוחד שניתן לי מבית המשפט העליון, מאפשר לי לשמש גם כסניגור בבתי דין צבאיים. במסגרת זו, התייצבתי לצד לקוחותיי בפני בתי דין צבאיים שונים ברחבי הארץ". הוא אומר. ואכן, עו"ד חזי כהן הוא מומחה בטיפול בעבירות המוגשות בבתי הדין הצבאיים בהתאם לחוק השיפוט הצבאי כנגד חיילים בשירות סדיר, קבע ומילואים שעברו עבירות תעבורה.

בין יתר התחומים המטופלים במשרד: ייצוג בכל עבירות התעבורה, ייצוג בפסילות מנהליות והשבתת רכבים, התמחות בתחום תאונות דרכים לסוגיהן החל מתאונות דרכים ללא נפגעים וכלה בתאונות דרכים עם חבלות קשות וכן תאונות דרכים קטלניות, עבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילה, עבירות מהירות, עקיפות מסוכנות, עבירות "נהג חדש", שימוש בטלפון נייד, ייצוג מול משרד הרישוי ועוד.
עו"ד חזי כהן חרט על דגלו ערכים של מצוינות, שירות וייצוג אישי, איכותי ומקצועי לכל לקוח ולקוח, שהם הבסיס להצלחה בכל תיק, הכל תוך מתן דגש רב על יחס האישי, רגישות והבנת צרכיו של כל לקוח באשר הוא.

עו"ד חזי כהן צבר לזכותו הצלחות משפטיות רבות ומשמעותיות והוא מזמין אתכם להיות חלק מהצלחת המשרד.

כתובת המשרד: שפע טל 1 תל אביב 6701318 (צמוד למגדלי עזריאלי)
קישור לאתר 
טלפון: 072-3319414
נייד: 050-9920250
דף פייסבוק
עמוד אינסטגרם

עורך דין חזי כהן

עורך דין חזי כהן


עורכת דין לענייני תעבורה- תמי ארליך

כל אדם יכול למצוא את עצמו במהלך חייו מקבל כתב אישום על עבירת תעבורה שביצע או לא. בין אם זו הודעה לתשלום קנס שנשלחה בדואר או הזמנה לדין הכוללת תאריך התייצבות בבית המשפט, בטרם הודאה או כפירה באישום תעבורתי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום על מנת להבין את ההשלכות הצפויות, לנסות לבטל את כתבי האישום או לקבל הקלה משמעותית בעונשי הפסילה.

משרדה של עורכת הדין תמי ארליך ייצג עד היום מאות תיקים משפטיים בתחום התעבורה וזכה להצלחות רבות תוך שחרט על דגלו מתן ייעוץ מקצועי, יסודי ואישי תוך הבנת צרכיו של כל לקוח ולקוח. "המוטו שלי הוא להתייחס לכל לקוח כאילו הוא התיק היחיד בו אני מטפלת. כך אני מנתבת את כל האנרגיה והתובנות אליו בלבד במטרה להוציא אותו עם התוצאה הטובה ביותר" מספרת עורכת דין תמי ארליך.

עו"ד תמי ארליך סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות יתרה כאשר את שנת ההתמחות שלה ביצעה אצל שופט בית משפט בו למדה את כל היבטי אופן הייצוג. היכרות זו עם שני צדי המתרס בעולם התעבורה, העניקה לה ידע משמעותי שבזכותו הגיעה להישגים רבים לרבות שחרור עצורים בשלב המעצר, מציאת כשלים ראייתים בתיקי תעבורה והסדרי טיעון רבים המיטיבים עם לקוחותיה מאוד. משרדה צבר מוניטין רב והצלחות משפטיות משמעותיות ומרשימות בתחום התעבורה.

עורכת הדין תמי ארליך מייצגת נאשמים וחשודים בתחום התעבורתי בכל הערכאות המשפטיות ובכל כתבי האישום מהקל אל הכבד ומעניקה שירותי ייעוץ חקירה משטרתית וייצוג בבית משפט בתחומים רבים לרבות עבירות אכיפת קו הפרדה, נהיגה ללא רישיון, נהיגה ללא טסט, נהיגה ללא ביטוח, עבירות מהירות, עבירות נהיגה תחת השפעת סמים ושכרות, תאונות דרכים קשות ועוד.

מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לתעבורה כבר בשלבים הראשונים?

"אנשים נוטים לחשוב שעצם הזמנת עורך הדין תהפוך אותם לאשמים וזוהי טעות נפוצה מאוד."צריך להבין שגם אם הלקוח לא באמת אשם, מילה קטנה מהגרסה שלו יכולה להביא להרשעתו. לכן מאוד חשוב להתייעץ כבר בשלב מוקדם עם עורך דין כדי לדעת כיצד לנהוג בחקירה ולדעת מה לומר ואיך", מספרת תמי." גם אדם שיודע שהוא אשם טועה לחשוב שאם הוא ביצע את העבירה כנראה שעורך הדין לא יוכל להוציא אותו מזה. גם פה, כדאי להיוועץ בעורך דין בשלבים הראשונים מכיוון שייצוג של עורך דין יכול להשיג עבורו תוצאה קלה משמעותית ואף להביא לביטול כתב אישום"

סיפורי הצלחה

תמי ייצגה חשודים רבים והצליחה להגיע לתוצאות מצוינות. אחד מסיפורי הצלחה הזכורים לה במיוחד: "היה מקרה של לקוח שהגיע אלי עם כתב אישום על נהיגה בשכרות בכמות אלכוהול גבוהה. התביעה דרשה מאסר בפועל והצלחתי להגיע להסדר בו רשיונו של הלקוח יישלל לחמישה חודשים בלבד וללא מאסר על תנאי", מספרת תמי. "מקרה נוסף שזכור במיוחד ואף פורסם בתקשורת הוא אדם שרשיונו נשלל למשך ארבע שנים כאשר בחלוף שנים אלו פנה למשרד הרישוי כדי לקבל את רישיונו בחזרה. במשרד הרישוי נאמר לו כי השלילה לא החלה משום שלא הפקיד תצהיר שלא קיים בידו רישיון. עורך דינו הגיש בקשה לבית משפט השלום בכדי להורות להמציא לו רישיון, אך בית המשפט דחה את הבקשה. כאשר פנה אלי לייצוג, הגשתי ערעור לבית המשפט המחוזי, והערעור התקבל. בית המשפט פסק כי יש לתת ללקוח באופן מיידי את הרישיון וכך נחסכו ללקוח ארבע שנות שלילה"

לקוחות המשרד של תמי ארליך זוכים ליחס אישי, ליווי מקצועי, דיסקרטיות מלאה תוך הקפדה על כללי האתיקה בדגש לשמירה על אינטרס הלקוח. הנכם מוזמנים להיות חלק מהצלחת המשרד.

כתובת: מוטה גור 7, בנין אולימפיה C, פתח תקווה

טלפון: 052-2788433

קישור למייל

עורכת הדין תמי ארליך


עו"ד אורי דרשן הכהן

משרד עורכי דין אורי דרשן הכהן ושות' הוא משרד מנוסה, המתמחה בין היתר בתחום עבירות תעבורה.

המשרד מתבסס על ידע וניסיון מקצועי מהשורה הראשונה, אותם צבר עו"ד דרשן הכהן ביותר מ- 20 שנות שירותו במשטרת ישראל, אשר מספקים לו ערך רב: בקיאות בנהלים, בהוראות הדין והפסיקה בתחום התעבורה על כל רבדיו.

מאז הקמתו של המשרד, נחל עו"ד דרשן הכהן שורת הצלחות ארוכה ומרשימה בכלל ההליכים המשפטיים מול יחידות המשטרה, התביעה בכל הנוגע לתיקי תעבורה. עו"ד דרשן הכהן, מונה לכהן כחבר בוועדת תעבורה ובוועדה לעניינים פליליים מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

בין עבירות התעבורה בהן עו"ד דרשן הכהן מטפל: עבירות שיכרות ונהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה תוך חציית אור אדום, תאונות דרכים, פסילה מנהלית, שלילת רישיון, ייצוג עסקים / חברות ותאגידים – ייעוץ משפטי, הכנה וליווי אישי לתאגיד ולעובדיו בכל שלבי החקירה, גיבוש הסדרי טעון / 'עסקת טיעון' והסכמים עם התביעה ועוד.

משרד עו"ד דרשן הכהן אורי צבר ניסיון, ידע ומיומנות ללא תחרות בטיפול וייצוג במגוון עבירות ותיקים מורכבים ובהשגת תוצאות משפטיות,  כמו גם הצלחות מוכחות עבור לקוחותיו. הכל תוך הקפדה על יושר והגינות, אמינות ונאמנות ללקוחות, ושימת דגש על מלוא הרגישות לצד שמירה  על אינטרס הלקוח.

עו"ד דרשן הכהן מספק ללקוחותיו יחס אישי ומסור לכל אורך הדרך, מציג עבורם תמונת מצב מדויקת באשר להליכים ולפרוצדורות המשפטיות, מערבם בניתוח היסודי והמעמיק של הבעיה המשפטית, ומפגין חשיבה יצירתית, חריצות ונחישות, הכנה, ליווי, ייעוץ משפטי ושירות מקצועי מהמעלה הראשונה.

ההקפדה על כללי האתיקה והשמירה על דיסקרטיות מלאה, הן מערכי הדגל של עו"ד דרשן הכהן והוא מבסס אותם בכל תיק ותיק.

צוות המשרד מונה עורכי דין מקצועיים האמונים על תחום הליטיגציה, טיפול וייצוג משפטי, הן אל מול הערכאות המשפטיות והן בתהליכי חקירה,להשגת שביעות רצון הלקוח ופתרון כל סוגיה באשר היא.

לעו"ד דרשן הכהן, תואר ראשון – במשפטים – LL.B, תואר ראשון – במנהל עסקים – B.A, תואר שני – פילוסופיה יהודי M.A – כולל תזה – זכה בפרס מחקר.

הוא מגשר מוסמך וחוקר פרטי- מטעם משרד המשפטים. עו"ד אורי דרשן הכהן, בן 51, נשוי ואב לשלושה ילדים.

אורי דרשן הכהן , עורך דין ומגשר
טל' : 6566667 – 03,  נייד : 6684224 – 050
מייל 
כתובת האתר
כתובת המשרד: רח' אודם 11 פתח תקווה

אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר

אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר


ניסים מועלם – עו"ד פלילי, תעבורה וצבא

ביצעתם עבירת תנועה וכעת אתם מועמדים לדין ועלולים לקבל קנסות, שלילה ממושכת, נקודות או גרוע מזה – תקופת מאסר? טיפול לא נכון בתיק מעמיד אתכם בסיכון לעונש מוגבר בעוד שטיפול של עורך דין מקצועי, המכיר את רזי התחום, יכול לעזור לכם בהפחתת העונש והנזקים העתידיים הנלווים אליו.

עורך דין ניסים מועלם – עו"ד פלילי, תעבורה וצבא, פועל בתחום כבר למעלה מ-4 שנים במהלכן קיבל אליו מספר רב של תיקים מאנשים שנתפסו בעת ביצוע עבירת תנועה ולפי כך היו מועמדים לדין. בין אם דיברתם בטלפון בזמן הנהיגה, שתיתם כמות אלכוהול מעל המותר, נהגתם במהירות מעל המותר, עברתם תאונת דרכים או ביצעתם כל עבירת תנועה אחרת, עברתם על החוק והמדינה היא זו שמעמידה אתכם לדין, אך אין הדבר אומר שידיכם כבולות ואין ביכולתכם לעשות דבר.

"ברגע שהמשטרה תופסת אדם בגין עבירת תנועה עליה לפעול על פי נהלים קבועים ולערוך פרוטוקול הוספת ראיות המבטיח כי היא בוחנת את האדם בצורה הנכונה וללא הטיה כלשהי העלולה לבוא כנגדו של האדם", מספר מועלם. "מכיוון שתמיד מעורב גורם אנושי ולפעמים גם מכשירים אלקטרונים, ברוב המקרים ישנן סטיות והטיות ועל כן ניתן להסיק כי ייתכן והדברים אינם כפי שהוצגו. כאן נכנס תפקידו של עורך הדין שמטרתו לחקור ולהביא את חקר האמת במטרה להגן על הלקוח שלו, ובחלק מהמקרים לתקן את כתב האישום ובכך להפחית מעונשו של המואשם".

לא חסרות דוגמאות לתיקים בהם המואשם הצליח לקבל הפחתה משמעותית בעונש שהצילה אותו מגזר דין אכזרי יותר. אחת הדוגמאות היא במקרה של לקוח של מועלם שהגיע אליו לאחר שנתפס נוסע במהירות של 147 קמ"ש על כביש איילון, בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש.

כתב אישום על נהיגה במהירות מופרזת של 142 קמ"ש הוגש נגד המואשם והוא פנה לעורך דין ניסים מועלם בבקשה לטיפול בתיק. זו רק דוגמא אחת מני רבות בה אדם המואשם בעבירת תנועה עלול לצאת עם עונש כבד אך בעזרתו של עורך דין מקצועי מצליח להשיג עסקת טיעון שבמסגרתה מופחת העונש למינימום האפשרי.

במקרה של הנאשם במקרה זה כתב האישום שהוגש נגדו דרש לשלול את רשיונו לתקופה ממושכת, לקנוס אותו ולתת לו נקודות, אך בעזרת טיפול נכון של עורך הדין נסגר התיק בקנס של 800 שקלים בלבד, ללא שלילה וללא נקודות.

עבירות תנועה הן דבר שכולנו חוטאים בו מפעם לפעם, בין אם ביודעין ובין אם לא וכפי שאומר המשפט "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש". עם זאת, בעזרת תכנון מהלכים מחושב של עורך דין מקצועי בעל ניסיון בהחלט ניתן ברוב המקרים להקל בעונש ואף לבטלו.

אם נקלעתם לסיטואציה בה נתפסתם מבצעים עבירת תנועה מכל סוג תוכלו להיות בטוחים שעורך דין ניסים מועלם יעשה הכל בשביל להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר.

ניסים: 053-4500054

קישור לדף הפייסבוק

תמיד שמח לעזור ולחלץ מכל צרה. צילום: ניסים מועלם

תמיד שמח לעזור ולחלץ מכל צרה. צילום: ניסים מועלם

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר