עורכי דין לתעבורה במרכז. אילוסטרציה ממאגר Shuttertstock
עורכי דין לתעבורה במרכז. אילוסטרציה ממאגר Shuttertstock

עורכי דין לתעבורה במרכז

פורסם בתאריך: 2.12.18 23:46

עו"ד תעבורה חזי כהן

חזי כהן – משרד עורכי דין, מתמחה בתחום התעבורה ומייצג נאשמים וחשודים במקצועיות וידע נרחב שצבר בתחום במשך שנים.

בעבירות תעבורה כמו מהירות מופרזת, חציית קו לבן, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילה או חלילה תאונת דרכים עם נפגעים, הסנקציות יכולות להיות חמורות בהרבה מאשר קנס כספי או נקודות. בעבירות הזמנה לדין, קנס כספי מכביד עשוי להיות רק ההתחלה, שכן לבית המשפט לתעבורה קיימת סמכות ענישה רחבה ביותר הכוללת רכיבי פסילה בפועל, פסילה על תנאי, מאסר על תנאי, קנסות מכבידים, של"צ, עבודות שירות ובמקרים מסוימים אף מאסר מאחורי סורג ובריח.

עבירות תנועה חמורות זוכות לטיפול וענישה חמורים במיוחד ויש לנהוג בהן בכובד ראש. במקרה בו נעצרת על ידי שוטר, הכרחי להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום התעבורה, שיש לו את הידע, הניסיון והוותק המקצועי המקיף, לחלץ אתכם מהסיטואציה במינימום נזק.

חזי כהן – משרד עורכי דין, הוא מהמשרדים המובילים בארץ בתחום תעבורה. המשרד הוקם בשנת 2013, ומאז ייצג ומייצג במאות רבות של תיקים משפטיים תוך מתן ייעוץ וייצוג מקיף ומקצועי בתחום התעבורה בכל הערכאות השיפוטיות החל מבית המשפט לתעבורה דרך בית המשפט המחוזי ועד לבית המשפט העליון.
עו"ד חזי כהן הבעלים ומנהל המשרד, סיים את לימודיו בהצטיינות, לאחר מכן, התמחה במשרד המשפטים ובהמשך הקים את משרדו שצבר מוניטין רב והצלחות משפטיות משמעותיות ומרשימות בתחום התעבורה שחלקן אף פורסמו בהרחבה בכלי התקשורת השונים.

עו"ד חזי כהן הוא חבר לשעבר בסגל האקדמי במכללה האקדמית נתניה, חבר הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין מחוז ת"א-מרכז ונושא חלק פעיל ומשמעותי במחקר אקדמי מוביל ואיכותי. הצלחותיו המשפטיות מגוונות ומרשימות במגוון נושאים בתחום התעבורה.

מתוך הבנת מורכבותו ורבדיו השונים של התחום, הקים עו"ד כהן במשרדו מחלקה ייעודית לתחום התעבורה, הכוללת את מיטב המומחים לעניין תוך ליווי וייצוג מקצועי, איכותי ובלתי מתפשר עבור הלקוח.

המשרד מספק עבור כל לקוח שלחובתו נזקפה עבירת תנועה הגוררת חקירת משטרה ו/או הליך משפטי בפני בית המשפט: ייצוג בבקשות מעצר, ייצוג בבקשות פסילה עד תום הליכים, ייצוג בפני קצין משטרה בפסילות מנהליות והשבתת רכבים וכן הגשת בקשות לביטול פסילה מנהלית והשבתת רכבים בפני בית המשפט, ייצוג אל מול בתי משפט לתעבורה במגוון רחב ביותר של עבירות, לרבות בעבירות חמורות של נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בזמן פסילה, הפקרה לאחר פגיעה ותאונות דרכים קטלניות.

"אנו מבינים שכאשר אזרח נורמטיבי מקבל דו"ח משוטר או הזמנה לבית משפט מדובר בסיטואציה קשה ומלחיצה, לכן חשוב לנו לתת ליווי יסודי ומקיף תוך מתן הסבר ללקוח על התהליך ומטרתו, דבר שמקל מאוד על התהליך שהוא לא נעים מלכתחילה מעצם טיבו וטבעו" אומר עו"ד כהן.

המשרד חרט על דגלו מצוינות, שירות וייצוג אישי, איכותי ומקצועי כערכים המהווים את הבסיס להצלחה בכל תיק, הלווי המקצועי נעשה תוך מתן דגש רב על יחס האישי, רגישות והבנת צרכיו של כל לקוח תוך שאיפה להגעה לתוצאה המשפטית הטובה ביותר עבור הלקוח.

כתובת המשרד: שפע טל 1 תל אביב 6701318 (צמוד למגדלי עזריאלי)
קישור לאתר 
טלפון: 072-3319414
נייד: 050-9920250
דף פייסבוק
עמוד אינסטגרם

עורך דין חזי כהן

עורך דין חזי כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר