המרכזי: בדיקת רכב לפני קניה בדרך הטובה ביותר (צילום עצמי)
המרכזי: בדיקת רכב לפני קניה בדרך הטובה ביותר (צילום עצמי)

בדיקת רכב לפני קניה בפתח תקוה: הכירו את "המרכזי"

בדיקות רכב ממוחשבות קיימות היום בשוק מכוני הבדיקה, אבל יש דברים שהן עדיין לא מזהות. כשאתם רוצים להיות בטוחים שקיבלתם את כל המידע על מכונית שתרצו לקנות כדאי שתבואו למקום עם מקצועיות וניסיון, בדיוק כמו המרכזי בדיקות רכב לפני קניה שבפתח תקווה

פורסם בתאריך: 17.12.19 15:46

כמעט כל תחום בחיינו הפך היום לדיגיטלי: ספרים קוראים בטלפונים הניידים, כדי לקבוע תור או לשלם חוב לא צריך לקום מהכיסא בבית ואפילו אימונים גופניים מועברים דרך המסכים. עם זאת, יש מקום אחד שבו אין עדיין תחליף למגע האנושי וזה בתחום בדיקות הרכב לפני קנייה.

תומר שירי, הבעלים של המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה בפתח תקוה, נולד לענף הרכב. אבא שלו ניהל מכון רישוי שנים ארוכות. ב-2015, אחרי מות אביו ואחרי שמילא תפקידי ניהול במכון שלו, פתח שירי מכון בדיקה משל עצמו בראשון לציון. ב-2018 מכר אותו ולפני כשמונה חודשים פתח את המרכזי בפתח תקווה. מאז הספיק לשרת למעלה מ-2,000 לקוחות מרוצים במקום שנחשב לאחד המפוארים בישראל ומזכיר בצורתו מרכזי בדיקה מובילים מהעולם.

"בזכות אבא שלי אני במקום שבו אני נמצא", מספר שירי. "היום אני נותן מענה לכל הצרכים של הלקוח. יש לנו ארבעה עובדים שפועלים בקצב מהיר. שיטת העבודה שלנו שונה ממכונים אחרים ותמיד שניים יעברו על מכונית ויבדקו את הכל".

פועלים בקצב מהיר (צילום עצמי)

פועלים בקצב מהיר (צילום עצמי)

בזכות הניסיון הרב שצבר, יכול שירי להעיד ממקור ראשון שאי אפשר להחליף את העין, את הידע ואת השמיעה של הבוחן המקצועי בענף הזה.

"הבדיקה הממוחשבת עוזרת לקבל מדד לסימנים מקדימים, אבל יש מצבים שהיא יכולה לרמות", מדגיש שירי. "היום אני נתקל ברכבים רבים שמכשיר הצבע, למשל, מראה שהצבע שלהם מקורי, אבל אם עוברים בעין ונעזרים בפנס חלק אחרי חלק רואים הבדלי צבע ונגיעות קטנות. יש היום דרכים לעקוף ולכסות על דברים מסוג זה בצורה שמכשירים לא יכולים לזהות".

"הבדיקה הממוחשבת היא כלי עזר עבורנו, אבל אי אפשר להחליף את האדם", ממשיך שירי. "למשל בנושא בולמי הזעזועים. הבדיקה הממוחשבת יכולה להראות שיש הפרש גדול בין הבולמים מאחור ובמצב כזה הוא רושם שיש צורך בבדיקה ויזואלית. הבדיקה יכולה להראות גם שאין הפרש, אבל הבוחן עלול להרגיש בנסיעה בולמים חלשים או נקישות מהבולם עצמו. לכן אי אפשר להחליף את המגע האנושי".

אז אם אתם מגיעים למכון בדיקה ומציעים לכם רק את המגע הממוחשב, עצרו לרגע וחשבו. שירי, אחרי ששירת למעלה מ-2,000 לקוחות מרוצים, יודע דבר או שניים על בדיקת רכב לפני קנייה. לכן אם יש לכם ספק במקום שאליו הגעתם בואו להמרכזי בפתח תקווה. התוצאות ידברו בעד עצמן.

כתובת: היצירה 12 פתח תקוה
טלפון: 073-7640770

למעבר לאתר החברה
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

התוצאות מדברות בעד עצמן (צילום עצמי)

התוצאות מדברות בעד עצמן (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר