מדור נוער. סריגה צילום גיל יפמן
סריגה צילום גיל יפמן

סריגה, טיולים ופרויקט תרומות שיער: חדשות אגף הנוער

גם השנה ייצאו בני נוער רבים לטיולי פסח במסגרת תנועות הנוער. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.3.18 20:20

 

השבוע שהיה

תערוכה: במסגרת שבוע החינוך, יצרו המד"צים תערוכה מרגשת על חקר התרבות הישראלית בראי הקולנוע. כל מרכז נוער בו פועלת קבוצת מד"צים בחר עשור וראה סרט ישראלי המתאר את העשור. מתוך כל סרט שחזרו תמונה כדי להביא רעיון מסוים. את התערוכה ניתן לראות גם בעמוד הפייסבוק של אגף חברה, נוער וצעירים.

פרויקט תרומות שיער של מועצת הנוער עם עמותת פל"א: נציגי מועצת הנוער הגיעו לבתי הספר העל יסודיים בהם תרמו תלמידים/תלמידות שיער. אחר הצהריים הגיעו הוקמה עמדת תרומה לתושבי העיר באגף חברה, נוער וצעירים. כל התורמים קבלו תספורת מספרים מקצועיים אשר עשו זאת בהתנדבות.

סדר במרכזי נוער: מרכז הנוער גלים קיים השבוע סדר פסח למען ילדי החינוך היסודי בשכונה. התוכנית כללה חידון על מורשת ומנהגי החג וסדר פסח יצירתי ומהנה. במרכז הנוער עין גנים התקיים הפנינג אביבי שכונתי בשיתוף האגף לאיכות הסביבה. חניכי המרכז היו אחראים על הפעילויות בהפנינג. בתוכנית היו הצגה לילדים, שוק קח ותן והפתעות לילדים.

השבוע שיהיה

המשך טיולי פסח של תנועות הנוער: כל תנועות הנוער בעיר ייצאו לטיולים ברחבי הארץ לכבוד חג הפסח. למעלה מ־5,000 חניכים יטיילו וילמדו את הארץ דרך הרגליים. מטעם תנועת הנוער העובד והלומד המפעילה חמישה מוקדי פעילות בעיר יצאו כ־500 חניכים לטיולי פסח השנה באזור הרי ירושלים. בתוכנית שביל מעלה החמישה בניסיון להתחקות אחר סיפור הקיבוץ והקמתו.

במסגרת ליגות הקטרגל לנוער יתקיים לאחר חג הפסח פאנל בנושא אלימות בספורט. בפאנל ישתתפו חניכי ליגות הקטרגל שגם ישמעו הרצאה מאנשי ספורט וספורטאים מפורסמים. במסגרת הפאנל יהיה שיח ערכי לגבי איך שומרים על רוח ספורטיבית ואווירה טובה במגרשים.

פרויקט סרוגה אורבנית ביוזמת אגף חברה, נוער וצעירים יוצא לדרך אחרי חופשת הפסח. הפרויקט יקשר בין דורות ואנשים. בתוכנית יתקיימו מפגשי סריגה בשבעה מרכזי נוער ברחבי העיר. את הסריגה יחנכו תושבות ותיקות יחד עם חניכי מרכזי הנוער במטרה ליצור אריגים ואלמנטים קישוטיים וצבעוניים למרכז העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר