הצעת השבוע
הצעת השבוע

כמה עולה דירת שישה חדרים בכפר גנים ג'? העסקאות הבולטות בשוק הנדל"ן

וגם: מה המחיר המבוקש עבור דירת ארבעה חדרים וחצי ברחוב זליג בס, ואיזו דירה הושכרה בתוך יומיים סוגרים שבוע עם כל המחירים וכל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.2.19 17:57

 

נמכרו

דירת 6 חדרים ברחוב ויצמן שבשכונת כפר גנים ג', קומה 7 מתוך 9, עם מזגן, מעלית, שתי חניות מקורות, מחסן, מרפסת שמש סוכה, יחידת הורים, הדירה בשטח של 140 מ"ר, עם מטבח משודרג, כניסה מיידית. נמכרה ב-2.820 מיליון שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 2.900 מיליון שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודש ימים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת האזור. הקונים הם תושבים משכונת כפר גנים ג'.

 

דו משפחתי 5 חדרים ברחוב בזלת שבשכונת גבעת הסלעים בראש העין, שני מפלסים, עם חצר קדמית ואחורית בשטח כולל של 150 מ"ר, החניה ברחוב. הבית בשטח של 160 מ"ר, זקוק לשיפוץ מהיסוד, כניסה מיידית. נמכר ב-2.050 מיליון שקלים באמצעות איילת נכסים.
המחיר ההתחלתי היה 2.100 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה שבועות. המחיר משקף את מצב הנכס שזקוק לשיפוץ יסודי. הקונים הם זוג מראש העין.

 

הושכרו

דירת 6 חדרים ברחוב אושר גולדווסר שבשכונת כפר גנים ג', קומה 7 מתוך 13 עם מזגן, מעלית, שתי חניות צמודות מקורות, מחסן, יחידת הורים, הדירה בשטח של 140 מ"ר, סטנדרטית, כניסה בעוד שלושה שבועות. הושכרה ב-6,000 שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 6,000 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים. המחיר משקף את מצב המחירים בשוק. השוכרים הם תושבים מהשכונה ששכרו את הדירה לטווח ארוך.

 

דירת 4 חדרים ברחוב גוטמן שבמרכז העיר, קומה 7 מתוך 21, עם מזגן, מעלית, חניה, מרפסת שמש, מחסן, יחידת הורים, הדירה בשטח של 95 מ"ר, עם מטבח משודרג ומקלחות משודרגות, כניסה בתחילת מרץ. הושכרה ב-4,200 שקלים באמצעות אורית לוי נדל"ן.
המחיר ההתחלתי היה 4,400 שקלים. הדירה עמדה בשוק במשך יומיים. המחיר משקף את מצב הדירה ואת האזור. השוכרים הם משפרי דיור מפתח תקווה.

 

הצעת השבוע

דירת 4 חדרים וחצי ברחוב זליג בס שבשכונת כפר גנים ב', קומה 3 מתוך 6, עם מזגן, חניה ומעלית, דירה משודרגת ומשופצת, בגודל 104 מ"ר, פינוי גמיש, מחיר מבוקש: 1.980 מיליון שקלים. לפרטים ניתן לפנות לאורית לוי נדל"ן בטל': 052-2898878

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר