מעצבים גרפיים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock (By (Rawpixel.com
מעצבים גרפיים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock (By (Rawpixel.com

מעצבים גרפיים מומלצים במרכז

פעמים רבות, מה שעושה את ההבדל בין עסק או מוצר מצליח, הוא לא בהכרח התוכן אלא העטיפה שעליה אחראי המעצב הגרפי. מעצב גרפי טוב יודע לתת את המענה המדויק שיהפוך את האתר להצלחה או את הפרסומת למושכת. הכירו את המעצבים הגרפיים המובילים באזור המרכז

פורסם בתאריך: 20.2.19 13:37

סטודיו אבישיד – "שפה גרפית אחידה היא הבסיס לתקשורת עם קהל היעד שלך"

מירב אבישיד, הבעלים של סטודיו אבישיד, נמצאת בתחום העיצוב והפרסום כבר מעל לעשרים שנים."זהו תחום מאוד מרתק", היא מציינת. "כשאני מתבקשת למתג עסק בהקמה,או להלביש את העסק מחדש ע"י ריענון לוגו קיים, זה מרגש אותי בכל פעם מחדש. לאחר בדיקה מקיפה על מהות העסק, המתחרים, קהל היעד וכדומה, אני מעצבת את הלוגו ובמקביל קו מיתוגי אחיד שמדבר תמיד באותה שפה גרפית. כל זה יוצר נראות ויזואלית מכובדת לעסק, אשר משדרת אמינות והצלחה".

אבישיד מוסיפה: "כפי שציינתי, הלבשת העסק מתחילה בעיצוב לוגו תוך שימוש באלמנטים ובצבעוניות המשדרים מסר אותו נרצה להעביר לקהל היעד. אותם אלמנטים יופיעו בכרטיס ביקור, באתר האינטרנט/דף הנחיתה, במצגת ובכל מוצר פרסומי של העסק".

ביקור באתר הסטודיו חושף אותנו לתיק עבודות מאוד מגוון. החל ממיתוג עסקים קטנים הכולל בניית אתרים, ועד למיתוג כנסים והפקות עיתונים עבור מועצות אזוריות, משרדי פרסום ועוד. הקו העיצובי המוביל בסטודיו, מאופיין בקווים נקיים תוך התמקדות בצרכי הלקוח. ניתן להתרשם ממכתבי תודה של לקוחות כשהמאפיין אצל כולם הוא הערכה על עבודה קריאטיבית, מקצועיות, שירות לבבי וסבלני ועמידה בלוחות זמנים.

מירב אבישיד. צילום:דנה אופיר

מירב אבישיד. צילום:דנה אופיר.

השירותים בסטודיו

עיצוב לוגו ומיתוג עסקי – עיצוב מוצרי פרסום והפקות פרסומיות בפרינט ובאינטרנט.

בנייה ועיצוב אתרים- אתרי תדמית / בלוגים / כנסים / חנות און ליין מבוססי וורדפרס עם מערכת ניהול עצמי. תוך שימת דגש על חווית גלישה נוחה ונעימה ויזואלית למשתמש.

מיתוג כנסים– יצירת שפה גרפית אחידה ומושכת מהלוגו ועד אתר הכנס. עבודה יעילה וזריזה מול מנהל הכנס בכל הנוגע לתיקונים עד יום הכנס.

ספרי על פרויקט עיצובי שאת גאה בו

"לפני כמה שנים עיצבתי לוגו עבור עמותת 'רוח נשית' בהתנדבות. יצרתי בתוך הלוגו אלמנט עם משמעות, ומאוד פרגנו לי התגובות שהתקבלו".

עיצוב לוגו לאירועים וכנסים. צילום באדיבות סטודיו אבישיד

אם היה לך זמן ויכולת, מה היה פרויקט החלומות שלך?

"הקמתי קהילה שנקראת 'My Way ניהול קריירה'. מדברים שם הרבה על השראה והמגזין האינטרנטי בדרך".

אני מאמין?

"כדי להגיע לתוצאות, מילת המפתח היא התמדה. כשמתמידים אפשר להגיע רחוק".

פרטי התקשרות

שליחת מייל
כניסה לאתר
טלפון נייד: 052-6703322
משרד: 09-7661722


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר