אורן זריף: איך הגוף מרפא את עצמו מבעיות לחץ דם גבוה? . תמונה ממאגר Shutterstock
אורן זריף: איך הגוף מרפא את עצמו מבעיות לחץ דם גבוה? . תמונה ממאגר Shutterstock

אורן זריף: איך הגוף מרפא את עצמו מבעיות לחץ דם גבוה?

בעיות לחץ דם גבוה מגיעות ברוב המקרים לאחר גיל העמידה, אך יש מי שעלול לסבול מיתר לחץ דם כבר בגילאי 21-34. האם אפשר לטפל במחלה בעזרת תת המודע? אורן זריף מסביר כיצד עובדת השיטה שהצליחה לעזור לחולים וסובלים כנגד כל הסיכויים

פורסם בתאריך: 21.2.19 20:48

בעיות לחץ דם גבוה נובעות בדרך כלל ממתח וסטרס, גיל מתקדם או גנטיקה רפואית. אורן זריף מסביר כי בעזרת הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס, ניתן להתגבר על כל מחלה ולעזור גם במקרים של לחץ דם עולה ויורד ולהחזיר אותו למדדים תקינים ויציבים.

אורן זריף מטפל יום יום בחולים ומטופלים המגיעים אליו כתוצאה מכאבים כרוניים, מחלות חשוכות מרפא וכן גם במקרים של יתר לחץ דם. מדובר בתופעה אמתית שגם הרופאים והפרופסורים לא הצליחו להסביר, לאור סיפורי ההצלחה בטיפולים של זריף כנגד כל הסיכויים.

כנגד כל הסיכויים: "הטיפול של אורן זריף עזר לי עם בעיות לחץ דם"

לחץ הדם הגבוה הסתדר לאחר טיפול אצל אורן זריף

"הגעתי לאורן זריף עם בעיה של לחץ דם גבוה. לאחר טיפול אחד בלבד, כעבור מספר ימים לחץ הדם נהיה תקין".

סבלתי מלחץ דם גבוה וכאבי ראש חזקים – הטיפול עזר לי להרגיש הרבה יותר טוב

"סבלתי נורא מלחץ דם גבוה ולחצים באוזניים. הטיפול בשיטה של אורן זריף גרם לשיפור משמעותי, ועכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב ורגוע."

הטיפול התרופתי לא עזר – הטיפול של אורן הפתיע אותה לטובה

"נטלתי כדורים ללחץ דם, בהתאם להמלצת הרופאים. מצבי לא השתפר ונאלצתי לחשוב על פתרון אחר. פניתי אל אורן זריף והטיפול שלו עזר לי להרגיש מצוין! היום אני מאמינה כי יכולותיו של המוח הן בהחלט עצומות ובעלות פוטנציאל גדול מאוד."

איך עובדת שיטת הטיפול בתת המודע?

שיטת הטיפול בתת המודע מבוססת על ספרו של ג'וזף מרפי, "כוחו של תת המודע". ההשפעה של תת המודע יכולה לעזור לשחרור כעסים וחשיבה חיובית. כך, ניתן ליצור מצב שהגוף והנפש מתוכנתים מחדש ליצירת תהליך של ריפוי עצמי, ברוב המקרים לאחר טיפול אחד בלבד.

חשוב לציין כי אורן אינו מתיימר להיות רופא והוא תומך באופן מלא ברפואה הקונבנציונלית. יחד עם זאת, קיימים גם מקרים בהם לא ניתן לעזור לחולים וסובלים להתגבר על כל בעיה או מחלה. בשלב זה, הם מקבלים החלטה ופונים אליי לקבלת טיפול בתת מודע והפסיכוקינזיס. ברוב המקרים לאחר טיפול אחד בלבד ניתן להתחיל לראות כיצד הגוף והנפש מתחילים להשפיע על כל סוגי הבעיות והמחלות מבלי יוצא מן הכלל.

חשוב לי לעשות כל שביכולתי על מנת לעזור לכל אחד ואחד הסובל מבעיות לחץ דם וכל בעיה או מחלה מבלי יוצא מן הכלל. אני מטפל בשיטה זו כבר 25 שנים ואת כל סיפורי ההצלחה והעדויות של מטופלים, חולים וסובלים ניתן למצוא בערוץ הרשמי שלי.

מה אומרים הרופאים והפרופסורים?

בשנים האחרונות הגיעו לקליניקה של זריף גם אנשי מדע, רופאים ופרופסורים שהטיפול בתת המודע השאיר אותם פעורי פה לנוכח הצלחותיו עם אינספור חולים וסובלים. אין להם מילים להסביר כיצד עובדת השיטה של אורן זריף לטפל בתת המודע גם במקרים בהם גם גדולי הרופאים לא הצליחו לעזור.

אורן זריף, האם ניתן לטפל בבעיות לחץ דם בטיפול אחד בלבד?

"השיטה שלי הצליחה לעזור באינספור מקרים מהם סבלו חולים וסובלים מבעיות לחץ דם. בעזרת הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס ניתן לעזור לאנשים הסובלים מלחץ דם גבוה או נמוך, ברוב מקרים לאחר טיפול אחד בלבד, אך כל מקרה לגופו".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר