יום התרמה של הצופים צילום סהר יטח

חדשות אגף הנוער: סטנד אפ, מסיבת קיץ, התנדבות וכדורסל

פורסם בתאריך: 26.6.19 17:51

 

השבוע שהיה:

יום התנדבות קהילתי בשבט ראשונים צופי פתח תקווה. ביום שישי ה-21.6 נערך בשבט ראשונים הפנינג התנדבותי ענק עם כל חניכי השבט ותושבים מהעיר. את האירוע כולו ארגנו חניכי השבט ובמהלך האירוע ניתן היה לחתום על כרטיס אד"י, לתרום שיער ליצירת פאות לחולי סרטן, לאמץ כלבים, להשתתף בשוק קח ותן, ולכתוב מכתבים לחיילים בודדים. להקת הנוער "מעוז צור" התנדבה להופיע במהלך האירוע. האירוע הוא חלק מהתהליך החינוכי בשבט ראשונים שמעודד את חניכיו ובוגריו לפעילות ערכית מעורבת בקהילה.

מפגש סיום שנה לנבחרת הכדורסל של בית הספר אלונים. ביום שני התקיים מפגש לסיכום השנה עם שחקני נבחרות הכדורסל מבית הספר אלונים. במהלך כל שנת הלימודים מתאמנות פעם בשבוע שתי נבחרות הכדורסל של בית הספר – הנבחרת הצעירה (כיתות ה-ו) והנבחרת הבוגרת (כיתות ז-ט). הפרויקט מבוצע במסגרת תכנית אופק בריא של אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה. את האימונים מעביר נדב שומרון, מנהל תכנית אופק בריא, במטרה להקנות לנוער חינוך דרך הספורט.

השבוע שיהיה:

מסיבת פתיחת הקיץ הגדולה לנוער. המסיבה שכולם חיכו לה תערך השנה בכיכר המייסדים עם רשימה ארוכה של הדיג'ייאים המובילים בתחום שיפתחו את הקיץ בגדול. לאירוע צפויים להגיע אלפי בני נוער מכל רחבי העיר, שייהנו ממוזיקה טובה ומאווירה קייצית ובטוחה. כיכר המייסדים – שטמפפר פינת חובבי ציון, בשעה 19:30, כניסה חופשית ללא עלות.

שלישי מצחיק – מופעי סטנדאפ חינם לנוער ולחיילים. במהלך הקיץ ייערך בכל יום שלישי מופע סטנד אפ של הסטנדאפיסטים הכי מצחיקים בתחום. ביום שלישי ה-2.7 יפתח את סדרת הסטנ דאפ לא אחר מאשר אמירם טובים. המופע מיועד לנוער וכהוקרה לחיילי צה"ל. כניסה חינם לנוער ולחיילים בהצגת חוגר. אודיטוריום אשכול פייס ברח' בן גוריון 24, בשעה 20:00.

# המדור נעשה בשיתוף עם אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר