טיפול בפריצת דיסק במרכז. (Shutterstock) צילום: Kristiana Gankevych
טיפול בפריצת דיסק במרכז. (Shutterstock) צילום: Kristiana Gankevych

טיפול בפריצת דיסק במרכז: השיטה החדשנית שתעלים לכם את הכאב

הובחנתם עם פריצת דיסק? כדאי שתכירו את השיטה החדשנית לטיפול בכאב - גלי הלם. יצאנו להכיר את רויטל איל מהקליניקה בפתח תקוה, כדי לשמוע על השיטה, להבין כיצד היא עובדת ולברר אם יש תקווה להעלמת הכאב הנורא

פורסם בתאריך: 2.10.19 12:21

טיפול בפריצת דיסק באמצעות גלי הלם – הקלניקה של רויטל איל

בקליניקה לגלי הלם בפתח תקווה, בהנהלתה של רויטל אייל, תקבלו טיפול אישי ממוקד, לא פולשני, ויעיל ותוך מספר שבועות תרגישו הקלה משמעותית באזור הכואב.

רויטל, מה המשמעות של פריצת דיסק, וכיצד ניתן להתגבר על הכאבים ללא ניתוח?

"פריצת דיסק מופיעה בחוליות בגב התחתון או בחוליות הצוואר. בין החוליות קיים דיסק המפריש נוזל, כאשר מופעל לחץ על חוליות אלו, הדבר עלול לגרום להצטברות ולהתפרצות הנוזל, הגורם לאזור להיות מודלק וכן זהו בעצם הגורם לכאבים עזים שחשים בגב התחתון ועלולים להקרין גם לאזור הישבן, הירך, השוק והרגל.

"הסיבות לפריצת דיסק יכולות להיות גם תהליך טבעי של הזדקנות, אך התופעה רווחת גם בקרב אנשים צעירים יותר וקשורה למקצוע בו הם עוסקים, במידה והוא מצריך פעילות גופנית מאומצת, ישיבה ממושכת או תנועות לא נכונות המפעילות לחץ על החוליות.

"הטיפולים השונים המוצעים נעים בין זריקות המסייעות בעיקר לשיכוך הכאבים, ובמקרים חמורים ניתוח כירורגי. אבל כאשר ישנה אפשרות לטפל בגלי הלם, לדעתי כדאי לנסות את האופציה עוד בטרם מחליטים על מהלך דרסטי ניתוחי".

כיצד הטיפול בגלי ההלם בקליניקה שלך בפתח תקוה, יסייע בפתרון הבעיה?

"הטיפול בגלי הלם מפרק את הרקמה המודלקת; למעשה מפרק את הצטברות הנוזל ובכך משחרר את הלחץ המופעל על החוליות ועוזר לרקמה להתחדש ולטפל באזור הדלקתי. בעבר השתמשו בגלי הלם לריסוק אבנים בכליות ובשנים האחרונות גילו כי שיטת טיפול זו יכולה לסייע גם בפירוק הסתיידויות במפרקים. חשוב להדגיש כי במקרה של פריצת דיסק לא מדובר בהסתיידות אלא בהצטברות של הנוזל המופרש בין החוליות.

"גלי הלם הם למעשה פולסים חשמלים, בעוצמות מדויקות ומותאמות. ומטרתם לפרק את הרקמה החולה ובכך לחדש את זרימת הדם ולסייע לגוף להתאושש מהדלקת.
תחילה מאבחנים את הבעיה וחומרתה ולאחר מכן נקבעת סדרת טיפולים מותאמת לתוצאות האבחון. סדרה היא מינימום חמישה טיפולים וכל טיפול נמשך כעשרים דקות. חשוב מאוד לסיים את כל הסדרה על מנת לנקות את האזור לחלוטין מהדלקת".

הנכם מוזמנים לקליניקה לגלי הלם בפתח תקווה, בהנהלת רויטל אייל, לשיחת ייעוץ ואבחון וכמובן לקבלת הטיפול הטוב ביותר.

כתובת: שפיגל זוסה 3, פתח תקוה. קניון שפיגל קומה ראשונה.
שעות קבלה: 9:00-19:00 וזמינות לפי טיפולים.
טלפון: 0543115882

הקליניקה לגלי הלם של רויטל איל. צילום עצמי

הקליניקה לגלי הלם של רויטל איל. צילום עצמי

 


 

אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר