תיקון תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio
תיקון תכשיטים בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: Africa Studio

תיקון תכשיטים בפתח תקוה: הכירו את B&G

התכשיט היקר שלכם ניזוק? יש פתרון מהיר במיוחד. בחנות התכשיטים בי אנד ג'י בפתח תקוה, תוכלו לתקן את התכשיט ללא המתנה ואפילו לצפות בתיקון המקצועי בלייב

פורסם בתאריך: 29.10.19 12:19

לתכשיטים יש ערך סנטימנטלי עבור רבים מאתנו. זה בא לידי ביטוי גם במעמד קניית התכשיט שנקנה בדרך כלל לאהובינו, וגם כשקיבלנו מתנה מאדם יקר לאורך חיינו. תכשיטים מסמלים את החיבור האנושי דרך החומרי, את התגלמות האהבה דרך הגשמי, ומייצרים עבורנו זיכרונות נעימים.

בעקבות הערך הרגשי שתכשיט מספק, במידה ואחד כזה שיקר לליבנו ניזוק, אנו נוטים לחוש צער, מקווים ומתגעגעים לתכשיט השלם האהוב והמוכר. במקרים אלו, כדאי לפנות לעזרתו של צורף מיומן שיידע לבצע את התיקון המקצועי ביותר, זה שיחזיר אותו למצבו המקורי. בדיוק כזה הוא צורף ומשבץ היהולמים סער גונן, הבעלים של בי אנד ג'י בפתח תקווה. כך שאתם יכולים להיות רגועים, כי לא אבדה תקוותכם- יש לכם למי לפנות.

על המקום

בי אנד ג'י הוא עסק משפחתי שקיים כבר משנת 2011 ואותו מנהלים יחדיו באהבה והשראה חגית וסער גונן – זוג בחיים. חגית היא מעצבת התכשיטים של המקום, וסער הוא צורף ומשבץ היהלומים. לשניהם ניסיון מקצועי רב שנים ומוניטין רב שצברו בענף התכשיטנות ועל כן מוצריהם הנמכרים מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומחומרי גלם אשר נבחרו בקפידה. בחנות תוכלו למצוא תכשיטי זהב ויהלומים לרבות שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים בשני קונספטים – ייבוא איטלקי בבחירה אישית של סער או תכשיטים בעיצוב אישי וחד פעמי שמיוצרים בבית המלאכה של סער.

טבעת יהלום. צילום עצמי

טבעת יהלום. צילום עצמי

בשורה לתושבי העיר: תיקון תכשיטים כאן ועכשיו ללא זמני המתנה ארוכים

הערכים שמניעים את הזוג גונן הם בין השאר שירות אישי, מהירות ויעילות ועל כן, לא פלא שלקוחות החנות חוזרים פעם אחד פעם ונהנים משירות מקצועי, אדיב ולבבי.

כחלק מחזון המקום, הם מציעים שירותי תיקון תכשיטים בזמן אמת. לא עוד זמני המתנה ארוכים לתיקון תכשיטים – לזוג גונן יש בשורה חדשה לתושבי פתח תקוה – שירותי תיקון תכשיטים כאן ועכשיו.

כך שבזמן שאתם שותים קפה, או יוצאים לסיבוב שופינג קצר בקניון, סער יעבוד בדקדקנות על תיקון התכשיט האהוב, ואתם תוכלו לקבלו בריא ושלם בסיום הבילוי הקצרצר. שירות מהיר זה מתאפשר גם בעקבות העבודה שבית המלאכה בו סער יוצר ומבצע את התיקונים, נמצא ממש בגבולות הקניון, ואתם אף תוכלו להגיע ולהביט בתהליך עבודתו בשקיפות מלאה.

בית המלאכה של סער. צילום עצמי

בנוסף לשירותי התיקונים המהירים, בבי אנד גי' מציעים שירות תחזוקה לכל החיים לכלל התכשיטים שנרכשו בחנות. לרשותו של סער, מיטב המכשירים החדישים בשוק המיועדים לביצוע תיקונים ברמת גימור מושלמת – למשל מכונת הלחמה בלייזר תוצרת איטליה שמותירה כל תכשיט ותכשיט ללא פגמים וסימנים מיותרים כאילו והיה חדש.

אז במידה ולא בוצעו שינויים על התכשיט מצד גורם שלישי, תוכלו להגיע לחנות בכל זמן שתרצו בכדי לחדש, לתקן ולנקות את המוצרים שרכשתם בחנות. סער מסביר על חשיבות תחזוקת התכשיטים: "תכשיטים יקרים מלווים אותנו לאורך זמן. אם לא נתחזק ונבריק אותם, מהר מאוד התכשיטים יאבדו את קסמם הטבעי. בייחוד אם מדובר בתכשיטי זהב ויהלומים – אלו זקוקים לתחזוקה ממתמדת. ברגע שמקפידים להגיע לפחות פעמיים בשנה, ניתן להתהלך עם תכשיט חדיש ונוצץ לאורך זמן. מכיוון שאנחנו רואים בתחזוקה השוטפת חשיבות אדירה אנחנו מציעים את השירות ללא תשלום וכחלק מהעסקה".

שעות פעילות:
א'- ה': 9:30-22:00
שישי : 09:00-15:00
שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת
כתובת: קניון עופר, קומה עליונה
טלפון: 074-70101008
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

בי אנג ג'י - תיקון תכשיטים בקניון פתח תקוה. צילום עצמי

בי אנד ג'י – תיקון תכשיטים בקניון עופר פתח תקוה. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר