ריהוט עתיק בפתח תקוה. צילום: Tom Plevnik, Shutterstock
ריהוט עתיק בפתח תקוה. צילום: Tom Plevnik, Shutterstock

ריהוט עתיק בפתח תקוה: הכירו את חנות אוספים ועתיקות

על פני 550 מטרים שמכילים ריהוט, שעונים, גופי תאורה, תמונות וחפצי אמנות מבלגיה צרפת או דנמרק, החנות 'אוספים ועתיקות' בפתח תקוה היא תחנת חובה לחובבי וינטג' מושבעים

פורסם בתאריך: 24.12.19 11:43

בחנות-גלריה 'אוספים ועתיקות' בפתח תקוה, תמצאו פריטים ייחודיים שאין שניים להם בארץ, ריהוט וכלי בית עתיקים ואיכותיים במיוחד.

סיפור החנות מתחיל במשפחה אחת מקסימה מרמת הגולן. האב, חקלאי מנוסה שמייצר את הדובדבנים המתוקים ביותר בצפון, והאם, בעלת חנות עתיקות אותה היא מנהלת בקפידה ובטוב טעם מזה 30 שנה.

שחר בר, הבן, חזר לישראל משהות ממושכת בחו"ל והתקשה למצוא את מקומו בצפון מחדש. מתוך אהבתו לריהוט וינטאג' ולעסק המשפחתי, הוא העלה את הרעיון לפתוח חנות מקבילה במרכז. הרעיון התקבל בברכה במשפחת שחר, שהסבה את הנדל"ן המניב שבבעלותה בפתח תקוה למטרה זו.

המתחם שנפרש על פני שטח של 550 מטרים, שימש קודם לכן לעסק למלגזות ולכן עבר שיפוץ רציני וקיבל פנים חדשות. התוצאה שהתקבלה היא חנות שהיא לפני הכל גלריה לממכר אוספים ועתיקות, הכוללת פריטים מגוונים, גדולים כקטנים ומטרגטת קהל ייעודי – אוהבי וינטאג' קיימים וחדשים, אספני עתיקות, בעלי גלריות קטנות, אנשים פרטיים ובעלי עסקים שמתאהבים יותר ויותר בז'אנר הנפלא הזה.

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר

כשמדובר בריהוט וינטאג', הסגנונות נעים בין ממצאי ארט דקו משנות הארבעים ועד לאמצע המאה המודרנית. בשלושת הקומות של חנות 'אוספים ועתיקות' תמצאו הכל מכל: החל מרהיטים, דרך תאורה ועד לאקססוריז מכל הסוגים.

שחר בר, בעלים ומנהל חנות 'אוספים ועתיקות' בפתח תקוה, אומר: את הפריטים אנו מייבאים מחו"ל, מצרפת, בלגיה ואנגליה. אנו טסים לשם כל חודשיים וממלאים קונטיינר שלם של פריטים ייחודיים תוצרת חוץ, רק פריטים מיוחדים במינם ויפיפיים שאנו מוצאים בשווקים, אצל דילרים גדולים, מפינויי טירות ובתים עתיקים. כל פריט ייחודי במינו ואין שני לא, זה מה שמיוחד ויפה בתחום הזה".

אילו מוצרים מיוחדים אתם מייבאים?

"המגוון רחב מאוד. בחנות אפשר לקנות שולחנות סלון וקפה עתיקים מאנגליה, צרפת ודנמרק. כל השולחנות עוברים רסטורציה. יש מבחר עצום של ויטרינות עתיקות מאנגליה וצרפת בכל הצורות והגדלים: ויטרינות תלייה, ויטרינות פינתיות, ויטרינות גדולות וקטנות, עם זכוכיות מעוגלות. ציורי שמן בעבודת יד בשילוב עיטורי ברונזה ותאורה בתוך הוויטרינות. מבחר סלונים ופינות ישיבה עם בדים עתיקים אשר נשמרים לאורך השנים ואנו אף מרפדים מחדש את הספות בבדי קטיפה בעת הצורך. יש בחנות עשרות שולחנות כתיבה עתיקים למשרד ולבתים שאנו מייבאים מאנגליה, דנמרק וצרפת. השולחנות כוללים מגירות מגדלים ועיצובים שונים, חלקם בשילוב עור וברונזה מעץ איכותי כגון: אלון, אגוז ובירק. כל השולחנות עוברים שיפוץ ופוליטורה וכל הפריטים עוברים שיפוץ על פי הנדרש.

"ניתן למצוא בחנות מזנונים, שידות, סלונים, כורסאות, ספות, מנורות עתיקות, שנדלירים, מנורות לקיר, מנורות לגינה, מנורות למרפסות מוגנות נגד מים, שעוני קיר עתיקים, שעוני אורלוגין ושעוני שידה, כלי מטבח מפורצלן, זכוכיות קריסטל וברונזה, מפיות ומפות, כלי נוי, פסלים מברונזה, שטיחים עתיקים עבודת יד, פרחי משי, תמונות שמן עתיקות ועוד".

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר

מי קהל היעד של המוצרים הללו?

"אנשים שאוהבים ריהוט עתיק ואספנים, זו כמו התמכרות אצלם. הם קונים פריט עתיק פעם אחת, אוהבים ומתמכרים לזה. יש לנו לקוחות שכבר 12 שנים חוזרים לקנות אצלנו כל הזמן, אפילו שיש להם כבר הכל הם מגיעים להסתכל בגלריה שלנו, שהיא הכי יפה בארץ.

"הקהל החדש מתחיל בדרך כלל ברכישת הפריטים הגדולים: ספות, ארונות, שולחנות, שידות וכדומה. אחרי שהבית מסודר מבחינת הריהוט, מתחילים לרכוש את הדברים הקטנים ולמלא אותו – פורצלנים, שעונים, תמונות עתיקות..ועוד"

איך תכננתם את העיצוב המיוחד של החנות?

"לקחנו את המבנה ששימש לעסק למלגזות, ושיפצנו את פנים הבניין לחלוטין מהתחלה ועד הסוף בעיצוב חדש ומשגע, הוספנו בריקים ופתחנו את החנות. בחוץ, יש ריהוט גינה יפיפה, ספסלים, פסלים שמייצרים אווירה מיוחדת, כרכרות וגלגלי כרכרות, הרבה מעבר לחנות, זו גלריה מרשימה ואומנותית. אנשים רבים מגיעים לבקר, לפני הכל, כדי ליהנות מהמראה ומהאווירה שלא מוצאים בכל מקום. יש לנו פינת קפה מסודרת ומפנקת ואנשים מגיעים לשבת, לשתות קפה, לספוג את האווירה ולרכוש את הפריטים החדשים (עתיקים) שאנו מייבאים באופן תדיר".

חנות 'אוספים ועתיקות' פתח תקוה
כתובת: אבשלום גיסין 65, קרית אריה, פתח תקוה
שעות פתיחה: בימי חול 10:00-18:00, בשישי 10:00-16:00
טלפונים: 03-6992921, 052-5981790
קישור לאתר האינטרנט של חנות אוספים ועתיקות
קישור לעמוד הפייסבוק

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר

חנות אוספים ועתיקות פתח תקוה. צילום שחר בר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר