ד"ר ליאת אשכנזי הופנונג (מימין), ד"ר ליאת ברון הרלב, צילום דוברות שניידר, דוברות בילינסון ד"ר אפרת הרלב ברון מונתה למנהלת בי"ח בילינסון וסגנית מנהל מרכז רפואי רבין

מנהלת חדשה לבילינסון, מנהלת חדשה למחלקת אשפוז יום בשניידר

ד"ר אפרת ברון-הרלב מונתה למנהלת בית חולים בילינסון וסגנית מנהל המרכז הרפואי רבין, ד"ר ליאת אשכנזי-הופנונג, מונתה למנהלת מחלקת אשפוז יום במרכז שניידר לרפואת ילדים

פורסם בתאריך: 7.7.19 08:43

שני מינויים חשובים בבית החולים בילינסון ובמרכז שניידר לרפואת ילדים: ד"ר אפרת ברון-הרלב מונתה למנהלת בית חולים בילינסון וסגנית מנהל המרכז הרפואי רבין. ד"ר ברון-הרלב היא מומחית ברפואת ילדים, טיפול נמרץ ילדים ומינהל רפואי, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובעלת תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב, כבוגרת תכנית קרן ווקסנר. היא עובדת בשירותי בריאות כללית משנת 1994. היא כיהנה בשורת תפקידים, ביניהם סגנית מנהל קמפוס בילינסון וסגנית מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת הרפואית של מחוז צפון של הכללית. לד"ר ברון-הרלב ארבעה בנים והיא תושבת יהוד. ד"ר ברון-הרלב אמרה: "אני שמחה וגאה לחזור אל בילינסון, ולנהל בית חולים איכותי ומוביל בישראל. המטרה הראשונה במעלה בניהול בית חולים מצוין כל כך היא להצליח להעניק לאזרחי ישראל רפואה מתקדמת, שיש בה חמלה ושירותיות".

ד"ר אפרת הרלב ברון מונתה למנהלת בי"ח בילינסון וסגנית מנהל מרכז רפואי רבין

ד"ר אפרת הרלב ברון

ד"ר ליאת אשכנזי הופנונג צילום דוברות שניידר

ד"ר ליאת אשכנזי-הופנונג, מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת אשפוז יום במרכז שניידר לרפואת ילדים. אשכנזי-הופנונג היא תושבת העיר, נשואה ואם לשלושה, ושימשה בתפקידה האחרון כרופאה בכירה במחלקת ילדים ב' וביחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר. ד"ר אשכנזי-הופנונג היא בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחתה ברפואת ילדים במרכז שניידר וסיימה בהצטיינות. בהמשך ביצעה את התמחות העל במחלות זיהומיות בילדים, במרכז שניידר, ואף אותה סיימה בהצטיינות. עוד נמסר כי היא בעלת דרגת מרצה בכיר קליני מטעם אוניברסיטת תל אביב, חברה בוועדות שונות במרכז שניידר ובוועדת הביקורת של האיגוד הישראלי למחלות זיהומיות. היא זכתה בפרסים רבים על הצגת עבודות מחקר וכן בפרס רופא מצטיין בשנת 2014 ובפרס מורה מצטיין בשנת 2015.

מחלקת אשפוז יום במרכז שניידר היא מחלקה פנימית לטיפולים אמבולטוריים ולבירורים רפואיים לילדים, שבסיומם הילדים המטופלים חוזרים לביתם ללא צורך באשפוז ובשהייה במשך הלילה. פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים: "הנהלת מרכז שניידר ואני מברכים על מינויה של ד"ר ליאת אשכנזי-הופנונג לתפקיד מנהלת מחלקת אשפוז יום. ד"ר אשכנזי-הופנונג החלה את דרכה במרכז שניידר לפני 12 שנים כמתמחה צעירה, ביצעה כאן את התמחות העל ושימשה כרופאה בכירה. ד"ר אשכנזי-הופנונג מעוררת השראה ומודל למתמחים הצעירים, אני בטוח כי ניסיונה העשיר, אישיותה והידע הרב שלה יביאו להצלחתה בתפקיד זה. בנוסף, הנהלת בית החולים מודה לפרופ' אבי זכריה, על שנות פעילותו הרבות במרכז שניידר, אנו מוקירים לו תודה ומאחלים לו בריאות והצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה.

    ברכות א אני מברך את הדוקטרואיות מבי'ח בלינסון ושניידר שהייה להם בע'ה בהצלחה, אם אני לא טועה ד"ר ליאת אשכנזי הופננוגט היא בתו של פרופסור שי אשכנזי שיצע לגימלאות לפני מ'ס חודשים גם משניידר מנהל מ"ח ילדים ככה שהתפוח נפל לא רחוק מהעץ הוא היה מוכר לאדם משכמו ומעלה נעים הליכות אינטיליגנט וטוב לב אני מאחל להם הצלחה בריאות ושנים טובות וארוכות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר