זיהום אויר - צילום אילוסטרציה
מסיכה צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

בהלת קורונה באחד העם רמת ורבר בגלל שתי נערות מדרום קוריאה, תלמידות בבית הספר

תמונה שהתפרסמה בה נראתה אחת התלמידות עם קבוצת המטיילים מדרום קוריאה יצרה בהלה. במשרד החינוך מבהירים: "הבנות לא היו בשבועות האחרונים בבית הספר ואינן מתוכננות לחזור בקרוב". בבית הספר אומרים כי הן יעזבו את הארץ ובינתיים שוהות בבידוד

פורסם בתאריך: 23.2.20 19:33

שתי בנות מדרום קוריאה שלומדות בחטיבת אחד העם רמת ורבר, יעזבו בסוף השבוע את ישראל יחד עם משפחתן, לאחר שלטענת גורמים בבית הספר הן היו בקשר עם המשלחת הקוריאנית שביקרה בשבוע שעבר בישראל וחלק מחבריה נדבקו במחלה. לטענת גורמים בבית הספר, אמש התפרסמה בתקשורת תמונה של אחת הבנות בטיול עם אותה קבוצת מטיילים דרום קוריאנית, וזה יצר פאניקה גדולה בבית הספר, לאחר שהמורות והתלמידים זיהו אותה. גורמים בבית הספר מציינים שהמנהלת פנתה לפיקוח, למשרד הבריאות וכן לראש העיר, בבקשה שהן לא יחזרו ללמוד בבית הספר בזמן הקרוב. היום קיבל בית הספר עדכון, שבסוף השבוע המשפחה והבנות עוזבות את הארץ. בבית הספר מדגישים, שהבנות לא הגיעו בשבועות האחרונים ללימודים ולכן אין חשש שהן הדביקו מישהו מבית הספר. יצוין כי בינתיים נמצאות המשפחות הקוריאניות והתלמידות כמובן בבידוד.

ממשרד החינוך נמסר כי הבנות לא היו בשבועות האחרונים בבית הספר והן אינן מתוכננות לחזור בימים הקרובים.

ראש העירייה רמי גרינברג, התייחס בישיבת המועצה לנושא הקורונה ואמר שהם נפגשו עם ראש הנפה מטעם משרד הבריאות וקיבלו את כל ההנחיות הרלוונטיות שעברו גם למוסדות החינוך והם מתנהלים בהתאם. "בפתח תקווה אין משהו חריג, יש הורים שהגיעו ממדינות שחשודות הם שמרו על נושא של הבידוד ולא נכנסו למוסדות החינוך".

גרינברג ציין גם את המקרה עליו אנחנו מדווחים כאן ואמר: "מקרה נוסף שעלה הוא שתושבי העיר ממוצא דרום קוריאני שהיו כנראה עם המשלחת, באותו מקום שהיא הייתה ושנמצא שהם חלו, אותה משפחה ספציפית, נמצאת בבידוד, לראות האם קרה משהו וכרגע אין חשד שהם חולים והם גם מרגישים טוב, למנוע סיכון, הם נמצאים בבידוד והם לא הגיעו לבתי הספר במרכז העיר".

ממשרד הבריאות לא נמסרה כל התייחסות למרות מספר פניות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקוה שלא נפגשו עם חברים מביהס מחוץ לשעות ביהס..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר