חדר בידוד בבית החולים בילינסון צילום באדיבות בית החולים
חדר בידוד בבית החולים בילינסון לחולי קורונה צילום באדיבות בית החולים

חולה קורונה אושפז בבילינסון, בשרון נערכים עם מחלקה ייעודית שתוכל לקלוט 30 מטופלים

מצבו של החולה שאושפז בבילינסון קל והוא מאושפז בחדר בידוד תיקני. ההיערכות בבית חולים השרון היא בהתאם להוראות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:44

לבקשת משרד הבריאות, הועבר לבית החולים בילינסון חולה שנדבק בקורונה ומצבו הקליני קל ביותר. החולה מאושפז במתחם מבודד בחדר בידוד תקני עם לחץ שלילי, המונע יציאת אויר מהחדר למחלקה, ומטופל על ידי צוות מיומן וממוגן באופן מלא. כל הצוותים המטפלים בחולה עברו הדרכה קפדנית באשר להתמגנותם ומלווים על ידי יחידת הזיהומים וצוות משרד הבריאות.

מבילינסון נמסר ש"בחולה מטפל צוות ייעודי, באמצעים טכנולוגים מתקדמים, המאפשרים מינימום מגע ישיר עם המטופל, תוך שמירה על איכות הטיפול והגנת הצוות והסביבה".

חדר ייעודי בבית החולים בילינסון לחולי קורונה צילום באדיבות בית החולים

חדר ייעודי בבית החולים בילינסון לחולי קורונה צילום באדיבות בית החולים

עוד נמסר מהמרכז הרפואי רבין, כי "על פי הנחיות משרד הבריאות, בית החולים השרון (המהווה חלק ממרכז רפואי רבין) נערך לקבלת מטופלים במחלקה פנימית ייעודית בקיבולת של עד 30 מטופלים בבידוד. המחלקה תתפקד באמצעות אמצעים טכנולוגים מתקדמים שיאפשרו מינימום חשיפה של הצוותים מול המטופלים. הצוותים שיעבדו במחלקה, יהיו ממוגנים מקסימלית על פי כל כללי ההגנה הנדרשים. כל הצוותים שיעבדו במחלקה זו, לכשתיפתח, יעברו הדרכה וליווי קפדניים באשר להתמגנותם.

עוד נמסר מבילינסון כי "בי"ח בילינסון ערוך לטפל בנשאי נגיף וירוס הקורונה, עפ"י ההנחיות המקצועיות של משרד הבריאות והיחידה למניעת זיהומים של בית החולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר