חדר ייעודי בבית החולים בילינסון לחולי קורונה צילום באדיבות בית החולים
חדר ייעודי בבית החולים בילינסון לחולי קורונה צילום באדיבות בית החולים

חולה שהגיע למיון בילינסון אובחן רק בהמשך כחולה בקורונה, שמונה אנשי צוות נשלחו לבידוד

מדובר בנהג מד"א בן 45, שכיוון שלא הגיע עם תסמיני קורונה, קיבל בתחילה טיפול רגיל. כל אנשי הצוות הראשוני שבא איתו במגע נשלחו לבידוד (צפו בסרטון של דובר מד"א)

פורסם בתאריך: 9.3.20 08:45

חולה נוסף בקורונה אושפז אתמול בבית החולים בילינסון. מדובר בנהג מד"א כבן 45, שסובל גם מדלקת ריאות. הוא הגיע לבית החולים באופן עצמאי עם מחלת חום אך לאחר בירור נמצא שהוא חולה בקורונה. מדובר בחולה הראשון בארץ שמקור ההדבקה נכון לעכשיו אינו ידוע. מאחר ושהה במחיצת הצוות הרפואי, עד שאובחן כחולה בקורונה, הוכנסו לבידוד שמונה אנשי צוות, רופאים ואחיות. בבית החולים בילינסון ציינו בהודעה שהוציאו שמצבו יציב. בבית החולים הסבירו: כי "כיוון שהוא אינו עונה לקריטריונים כפי שהוגדרו של חולה קורונה, הוא טופל בשלב הראשוני ככל חולה רגיל המגיע למיון. אנשי צוות שהיו עימו במגע טרום האבחנה נשלחו לבידוד". לגבי שאר השוהים בבידוד באותו הזמן ציינו בבילינסון והדגישו שכל חולה שמגיע למיון בלינסון, זוכה לחדר אשפוז בודד.

לגבי אשפוזו במחלקה ציינו: "החולה מאושפז במתחם מבודד בחדר בידוד תקני עם לחץ שלילי, המונע יציאת אוויר מהחדר למחלקה ומטופל על ידי צוות מיומן וממוגן באופן מלא. כל הצוותים המטפלים בחולה עברו הדרכה קפדנית באשר להתמגנותם ומלווים ע"י היחידה למניעת זיהומים וצוות משרד הבריאות".


דובר מד"א, זכי הלר, פרסם אתמול סרטון ובו אמר: "לצערנו הרב התבשרנו שאחד מאנשי הצוות של מגן דוד אדום הוא נשא של נגיף הקורונה". עוד הוסיף הלר שהם פעלו לאיתור מהיר של כל מי שהיו איתו במגע בשבועיים האחרונים על מנת שאלו ייכנסו לבידוד. "יודגש כי איש הצוות לא היה אחד מהדוגמים שלוקחים את בדיקות הקורונה לנשאים או למבודדי בית", אמר הלר.
כזכור, בשבת פורסם שהחולה ה-22 שאובחן בישראל והיה בבידוד ביתי מיום חמישי ה- 5.3 היה גם בעיר פתח תקווה. הוא הצביע בקלפי מספר 97 ברחוב קפלן, ביקר בצ'יפ מרקט באורלוזרוב 38 וכן שהה כשעה בבית החולים 'בית רבקה במחלקה ג' ולאור כך שלושה מאושפזים במקום הוכנסו לבידוד. (כנסו כאן לקרוא את רשימת המקומות בהם ביקר החולה הראשון).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רנטגנאי

    יש עוד אנשים בצוות הרפואי חוץ מרופאים ואחיות… יש מישהי שיושבת בבידוד בבית והיא לא רופאה או אחות, היא רנטגנאית..
    וכן הרופאים והאחיות הגדולים ןהכל יכולים שלכם לא יעשו לשום חולה כלום בלי שרנטגנאי יצלם כמו שצריך…
    אז אפשר להתייחס לעוד אנשים חוץ מרופאים ואחיות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר