חפ"ק שהוקם סמוך לבית דיור המוגן ברחוב גד מכנס. צילום דוברות העירייה
חפ"ק שהוקם סמוך לבית דיור המוגן ברחוב גד מכנס. צילום דוברות העירייה

חולת קורונה התגלתה ברחוב גד מכנס: הדיירים הוכנסו לבידוד ובוצע חיטוי במרחב

למקום הגיעו כוחות מד"א ומשטרה, וכן ראש העירייה רמי גרינברג וגורמי עירייה נוספים. מדובר בבית דיור מוגן לעולים. במקום הוקם חפ"ק, העירייה ממתינה להנחיות נוספות ממשרד הבריאות

פורסם בתאריך: 24.3.20 20:03

כוחות של מד"א והמשטרה הגיעו לבית דיור מוגן של עולים חדשים ברחוב גד מכנס פינת רחוב כץ, לאחר שדיירת שמתגוררת במקום התגלתה כחולת קורונה. הדיירת אושפזה בבית החולים שיבא ולאחר שעברה בדיקות הסתבר שהיא נושאת את הנגיף. לאור כך, ראש העירייה רמי גרינברג, יחד עם גורמי העירייה הרלוונטיים, הגיעו למקום והורו לדיירים להישאר בבתיהם בבידוד עד קבלת הנחיות פרטניות ממשרד הבריאות. הנחיות אלו יינתנו עם השלמת החקירה האפידמיולוגית. בנוסף, במקום הוקם חפ"ק ונוצר קשר עם כלל הדיירים, ואלו שלא היו בדירותיהם התבקשו לשוב ולהיכנס לבידוד. גורמי הרשות ביצעו רישום של הצרכים הדרושים לדיירים שבבידוד, לרבות אספקת תרופות ומזון. במקביל פונו על ידי צוות הווטרינריה העירונית שני כלבים של דיירים שנאלצו להיכנס לבידוד. גורמי הרשות נמצאים בשטח בכוחות מתוגברים ומוודאים כי אין סכנה לשאר התושבים באזור. בין יתר הפעולות הראשוניות שנעשו, בוצע חיטוי בכל מרחב הבניין ובאזור.

צפו בסרטון מהמקום:

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "בהמשך למקרה ההדבקות ברחוב גד מכנס, יצאנו למקום בכוחות מתוגברים וסיפקנו את צרכיהם של הדיירים אשר נאלצים לשהות עכשיו בבידוד עד אשר משרד הבריאות ייתן הנחייה פרטנית. מדובר באוכלוסייה מבוגרת שנמצאת בקבוצת סיכון ואנחנו עושים כל שניתן כדי לדאוג לרווחתם בתוך הסיטואציה שנוצרה. בהזדמנות זו, אני קורא לתושבים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך. ככל שננהג בזהירות בנושא זה, כך נוכל לגבור על המגיפה במהירות האפשרית ובאופן הטוב ביותר".

חפ"ק שהוקם סמוך לבית דיור המוגן ברחוב גד מכנס. צילום דוברות העירייה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניסו

    חולת קורונה מרחוב גד מכנס פינת כץ מדיור מוגן מדוע מסתירים היכן הסתובבה מה מסתירים מהתושבים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר