מרכז רפואי שניידר.צילום: זאב שטרן
מרכז רפואי שניידר.צילום: זאב שטרן

אם הגיעה לבקר את בתה מספר פעמים בשניידר למרות שהייתה אמורה להיות בבידוד

האם הייתה אמורה להיות בבידוד מאחר ובעלה נושא את הנגיף. בתם של השניים עברה השתלת מח עצם. מאושפזים אחרים לא נחשפו לאם, ורק שני אנשי צוות נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 31.3.20 08:17

תושבת המרכז, שהייתה אמורה לשהות בבידוד ביתי משום שבעלה נושא את נגיף הקורונה, המשיכה להגיע לבקר את בתה שאושפזה במרכז שניידר לרפואת ילדים ובכך סיכנה את צוות בית החולים. המקרה החרחש בשבוע שעבר, כאשר הבת עברה השתלת מח עצם ונמצאה בעצמה בבידוד עקב המחלה, האם הגיעה לבקר את בתה מספר פעמים וזאת מבלי שצוות בית החולים היה מודע לכך שהאב נושא את הנגיף. בסוף השבוע האחרון שוחררה הבת לביתה ובמרכז שניידר החליטו לחדד נהלים והודיעו כי מעתה תילקח בדיקת קורונה מכל ילד המתאשפז או מוזמן לניתוח, וכל מי שמגיע לבית החולים צריך להסתובב עם מסכה.
לאחר חשיפת המקרה, נעשה במרכז שניידר תחקיר לכל אנשי הצוות והתברר שאנשי הצוות היו ממוגנים למעט שניים שהיה חשש שהם נחשפו לאם ולכן נכנסו לבידוד. במרכז מציינים שהילדה לא הייתה מאושפזת במחלקה האונקולוגית, אלא במחלקת ילדים והייתה בבידוד מלא לאור המחלה האישית שלה ולכן אין סכנה לילדים האחרים, אך למרות זאת ילדי המחלקה האונקולוגית והוריהם נבדקו ונמצאו שליליים. בנוסף, הוחלט שכל הילדים המאושפזים ומי שמלווה אותם לצד אנשי הצוות יסתובבו עם מסכות.

"מדובר בסיפור חריג ובית החולים ראה את המקרה הזה בחומרה רבה ובעיקר שמדובר בחוסר אחריות מצד המשפחה", אמר למלאבס גורם בשניידר, "בית החולים הוציא הודעה נוספת להורים וביקש לדווח על כל בעיה על מנת להמשיך להגן על הילדים ועל הצוותים".
ממרכז שניידר נמסר: "לצערנו, יש משפחות מעטות שאינן מדווחות על חשיפה לקורונה בקרבתן. הנהלת בית החולים, בהתייעצות עם המומחים למחלות זיהומיות, קבעה כי תלקח בדיקת קורונה לכל ילד המתאשפז או מוזמן לניתוח. במקרה הנדון, הצוות המטפל היה ממוגן ולכן רק מספר קטן של אנשי צוות נשלח לבידוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר