ד"ר דרור דיקר מנהל המחלקה הייעודית הראשונה בבית החולים השרון לטיפול בחולי קורונה, לנה גבריאלוב, אחות במחלקה וד"ר איתי אבירם מתמחה במחלקה. צילומים דוברות מרכז רבין

"לוחמי קורונה": צפו בחולצות החדשות של עובדי בית חולים השרון

בחלק הקידמי של החולצות, שהן תרומה של חברת 'מדים זיוה', נכתב לפי בחירת העובדים "לוחמי קורונה", בחלק האחורי "עם ישראל חי". בבית החולים מספרים על תרומות רבות מהציבור לצוותים הרפואיים

פורסם בתאריך: 31.3.20 16:31

צוות בית החולים השרון, בית החולים הראשון לחולי קורונה, מקבל חיזוק ועידוד רב מהקהילה שמבקשת להודות לצוותים שהתגייסו לטובת המשימה הלאומית. כך למשל, בימים אלה הודפסו חולצות שנתרמו על ידי חברת 'מדים זיוה' להרמת המורל. על הכיתוב אחראי צוות בית החולים.

"בית החולים שלנו כולל אנשי צוות רבים, רופאים, אחיות, פרא רפואיים, צוות מנהל, עובדי ניקיון ושמרגישים מגויסים", מסביר המנהל האדמיניסטרטיבי של בית חולים השרון, אלון עוזרי, "יש לצוות שלנו גאווה לאומית והחלטנו לכתוב על החולצות את מה שאנחנו מרגישים כמשימה לאומית 'כלוחמי קורונה' שנמצאים בקו הראשון עם החולים ומאחור רשמנו את המשפט שמזוהה עם הצוות הרפואי 'עם ישראל חי'. הצוות מאוד שמח לקבל את החולצות, כי מבחינתו זו תחושה של שליחות. הצלחנו בשבוע להפוך את בית החולים לבית חולים מוביל לקורונה, שזה משהו שהוא כמעט בלתי אפשרי וללא הגיוס של כולם, זה לא יכל להתרחש".

מוזמנים להצטרף: הכירו את הפתח תקוואית שמרכזת בעיר את פרויקט אמץ רופא


עוד הוא מספר: "הציבור הרחב מבקש כל הזמן להודות ותורם לבית החולים אוכל שמגיע ממסעדות, פיצות, פירות, חטיפים ועוד על מנת לפנק את הצוותים ולעודד אותם וזה מאוד מחמם את הלב".

ד"ר דרור דיקר מנהל המחלקה הייעודית הראשונה בבית החולים השרון לטיפול בחולי קורונה, לנה גבריאלוב, אחות במחלקה וד"ר איתי אבירם מתמחה במחלקה. צילום דוברות מרכז רבין

עד מתי אפשר להמשיך כך?
"כל עוד נצטרך. מבחינתו אנחנו כרגע במבצע צבאי. אני זוכר שהייתי בצבא במלחמת לבנון השנייה ובצוק איתן וזו אותה תחושה של התגייסות ועשייה סביב השעון ושהאזרחים מתגייסים בזמן משבר והופכים להיות עם אחד ומגבש".
ד"ר דרור דיקר, מנהל  מחלקת הקורונה הראשונה בבית החולים: "בימים אלו אנחנו מרגישים ממש כסיירת לוחמים שנמצאת בחזית הלחימה באויב שאינו מרחם. נגיף הקורונה מהווה איום ממשי על חיי אנשים רבים בעולם, ואנו שאמונים בכל יום על בריאות הציבור התגייסנו למשימה הלאומית. אני מקווה שבתום התקופה הזו נצא מחוזקים כעם וכחברה. עם ישראל חי".

ד"ר דרור דיקר מנהל המחלקה הייעודית הראשונה בבית החולים השרון לטיפול בחולי קורונה, לנה גבריאלוב, אחות במחלקה וד"ר איתי אבירם מתמחה במחלקה. צילום דוברות מרכז רבין


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רעות

    בי"ח השרון הוא בית חולים קטן ומשפחתי אשר סוף סוף מקבל את הכבוד המגיע לו! שנים ריחפה מעליו סכנת סגירה כי נחשב "עלוב" לעומת בלינסון הגדול שכבודו במקומו מונח אך מפאת היותו גדול ומטופח כולם מתנפלים עליו והוא הפך לשוק!
    עשיתי שירות לאומי בשרון לפני 10 שנים לערך וזכור לי מאוד לטובה!
    בהצלחה לצוותים ושולחת תנחומים לדר' דיקר היקר שנאלץ לשכול את אימו דווקא בימים אלו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר