קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חמישית בארץ: נמשכת העלייה במספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה שחוצה את רף ה-150

העלייה במספר הנדבקים בעיר נמשכה גם במהלך השבת. בראש העין נרשמה עלייה קלה במספר הנדבקים. יצוין כי חלק מאלו שנבדקו עדיין מחכים לתשובות

פורסם בתאריך: 4.4.20 22:01

עלייה נוספת במספר הנדבקים בקורונה במהלך השבת: נכון להערב, מוצש, על פי נתונים מעודכנים עומד מספר הנדבקים תושבי העיר על 154, וזאת לעומת 138 אתמול. עוד על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לשעות הבוקר, 554 תושבים נמצאים בבידוד. סך הכל נבדקו בעיר 2,750 תושבים מתוכם נמצאו שליליים 2,439. חלק מהנבדקים עדיין ממתינים לתשובות. עד כה נכנסו לבידוד 3,909 תושבים, מתוכם 6 היום.

יצוין כי פתח תקוה היא העיר החמישית בארץ במספר הנדבקים, לפניה ירושלים, בני ברק, תל אביב ואשקלון, בה אחוז הנדבקים גבוה יחסית למספר התושבים. יש להדגיש כי בפתח תקוה גם מספר תושבים רב. העלייה הגדולה במספר הנדבקים בימים האחרונים, גרמה לראש העירייה רמי גרינברג להפיץ ביום שישי את ההודעה הבאה:

"לא יעזרו התירוצים, לא יעזרו ההתחכמויות, לא יעזור כלום!!! אם תמשיכו לצאת מהבית, אם תמשיכו לצפצף על ההוראות, תהיה קטסטרופה ורבים מאד ימותו. נשארים בבית- מצילים חיים!!! העירייה יחד עם המשטרה תבצע אכיפה מאסיבית בכל חלקי העיר בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה. ינתנו קנסות ודוחות. לא יהיו פשרות. לא נשחק בחיי אדם.

בשורות טובות, רמי גרינברג, ראש העיר

במרכולים גדולים, במרפאה, ברחוב משה שמיר: פורסמו מקומות חדשים בפתח תקוה בהם היו חולי קורונה

כנסו כאן לאתר מלאבס לכל העדכונים

ברמי לוי, בבית העלמין, בויקטורי, בדואר: פורסמו מקומות חדשים בראש העין בהם היו חולי קורונה

גם בראש העין יש עלייה במספר הנדבקים שעומד הערב על 23 תושבים, זאת בהשוואה לנתון של אתמול שעמד על 21 תושבים. עד עתה נכנסו לבידוד 1205 תושבים וכרגע נמצאים בבידוד 204 תושבים שארבעה מהם נכנסו היום. מספר הנבדקים בעיר עומד על 695 תושבים, מתוכם נמצאו שליליים 625.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר