בית חולים השרון. צילום אלון עוזרי
בית חולים השרון. צילום אלון עוזרי

מצבו של חולה קורונה בן 48 המאושפז בשרון התדרדר והוא בסכנת חיים

החולה נשוי ואב לילדים. צוות מיוחד מבית החולים בילינסון חיבר אותו למכונת אקמו המבצעת את פעולת הריאות. צפו בפרופסור דן ערבות, מנהל מערך לב חזה בבילינסון, מסביר על הטיפול באקמו בבית חולים השרון

פורסם בתאריך: 6.4.20 19:57

מצבו של חולה קורונה כבן 48 שמאושפז בבית החולים השרון, התדרדר והוא נמצא במצב קריטי, מורדם ומונשם. כך דווח הערב על ידי בית החולים השרון. בשרון מציינים שמצבו של החולה התדרדר הבוקר וצוות מפעילי מערכת לב ריאה ומנתחי חזה לב חיברו אותו למכונת אקמו שמחליפה למעשה את פעולות הריאות. החולה, נשוי  ואב לילדים, נמצא בסכנת חיים. לחולה מחלות רקע.

צפו בפרופסור דן ערבות, מנהל מערך לב חזה בבילינסון, מסביר על הטיפול באקמו בבית חולים השרון:


על מנת להתמודד מראש עם מקרים כאלה, הקים לפני מספר שבועות צוות אקמו מבילינסון, יחידת אקמו בבית חולים השרון על מנת להערך מראש לטיפול בחולים קשים כמו במקרה של חולה זה. צוות האקמו של בילינסון הוא בעל ניסיון רב מאחר והמרכז בבילינסון משמש כמרכז השתלות ארצי להשתלות ריאה. צוות מפעלי לב ריאה ומנתחי לב ריאה, יצאו היום מבילינסון וביצעו את פעולת החיבור למכשיר האקמו בבית החולים השרון ויעקבו אחר החולה 24/7.

כנסו כאן לאתר מלאבס ולכל העדכונים

פרופסור דן ערבות, מנהל מערך לב חזה בבילינסון, אמר על הטיפול באקמו בבית חולים השרון: "לראשונה בבית החולים השרון חיברנו חולה בן 47 למערכת אקמו. מערכת האקמו, מחמצנת ישירות את דמו של החולה, חולה שלא ניתן היה להנשים אותו באמצעים קונבנציונליים על ידי מכונות הנשמה משוכללת ביותר. הצוות שחיבר את החולה למכונת לב ריאות זה הצוות של המחלקה לניתוחי לב חזה אשר מנוסה מאוד בהפעלת מערכת כזו, מכיוון שאנחנו היחידים בארץ שמבצעים בארץ השתלות לב ריאות וריאות במשך 25 שנה. מערכת האקמו תאפשר לריאות החולה להתאושש מסיבוכי הקורונה".

בבית החולים השרון מאושפזים 61 חולים, 21 במצב קל, 25 במצב בינוני ועוד 11 במצב קשה שכולם מונשמים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר