דורון שהם ז"ל. צילום פרטי
דורון שוהם ז"ל. צילום פרטי

אשתו של דורון שוהם בן ה-37 שנפטר מקורונה: "היית לבדך ברגעים האחרונים, אך ליבנו תמיד איתך"

שוהם נפטר לאחר שהיה מונשם במשך שבוע. הוא נאבק במחלה קשה. "נוח על משכבך בשלום אהוב שלי, מגיע לך לנוח. אוהבת אותך לנצח", ספדה לו אשתו חני

פורסם בתאריך: 8.4.20 14:16

קורע את הלב: דורון שוהם מאם המושבות, בן 37, שנפטר אתמול (שלישי), הוא הנפטר הצעיר ביותר מהקורונה עד עתה. דורון נפטר בבית החולים השרון, אחרי שבמשך שבוע שלם נלחם על חייו. דורון, שהתמודד עם מחלה קשה, נשוי ואב לשתי בנות צעירות בגילאי שנתיים וחמש. בתחילת השבוע פרסמה אשתו בקבוצות הוואטסאפ השונות שבעלה במצב מאוד קשה, וביקשה תרומת נוזל פלסמה מאדם שהחלים מקורונה.  הוא הובא היום למנוחות בחוג משפחה מצומצם בהתאם להנחיות.
אשתו חני ספדה לו: "אהוב שלי, לא מאמינה שהיום אנחנו קוברים אותך. היית לבדך ברגעים האחרונים. אך ליבנו תמיד איתך ואתה לנצח תהיה איתנו. תשמור עלינו מלמעלה דורון שלי. תשמור עלי ועל הבנות ועל כל המשפחה. אוהבים אותך עד אינסוף. נוח על משכבך בשלום אהוב שלי. מגיע לך לנוח. אוהבת אותך לנצח".

חברים ושכנים מספרים שהמשפחה נלחמה עד הרגע האחרון. "דורון עבד כמהנדס באינטל והיה אדם מאוד נחמד", מספר תושב שכונת אם המושבות בה התגוררה המשפחה, "תמיד הוא עזר למי שהיה צריך והיה פעיל. ניסינו לעזור למשפחה בשבוע האחרון לנסות ולמצוא תורם מתאים, אבל לצערי, לא הצלחנו והוא נפטר. כולם בשכונה כואבים את מותו, הוא השאיר אחריו משפחה כל כך צעירה ואנחנו נעזור ונתמוך בהם, בכל מה שרק יצטרכו".

בתחילת השבוע פורסם כי  פרסמנו שמצבו של חולה קורונה כבן 48 שמאושפז בבית החולים השרון, התדרדר והוא נמצא במצב קריטי, מורדם ומונשם. מצבו של החולה התדרדר אתמול בבוקר וצוות מפעילי מערכת לב ריאה ומנתחי חזה לב חיברו אותו למכונת אקמו שמחליפה למעשה את פעולות הריאות. החולה, נשוי ואב לילדים, נמצא בסכנת חיים. לחולה מחלות רקע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר