בית חולים השרון, הכנות הצוות. צילום טרול הפקות
צילום אילוסטרציה מבית חולים השרון, אין קשר לכתבה צילום טרול הפקות

הנפטר החמישי: גבר בן 76 שחלה בקורונה והיה מונשם נפטר היום בשרון

מדובר בתושב בני בירק שהיה מאושפז בבית חולים השרון במשך כמה שבועות. אמש התבשרנו על שיפור במצבם של ארבעה חולים שנותקו ממכונות ההנשמה

פורסם בתאריך: 16.4.20 17:58

בבית החולים השרון נפטר היום, יום חמישי, גבר בן 76 שחלה בקורונה והיה מונשם. החולה סבל ממחלות רקע. הוא היה מאושפז בבית החולים מספר שבועות. עד כה נפטרו בבית החולים השרון חמישה חולים: ב- 27/3 אישה בת 76. ב- 2/4 גבר בן 91, ב- 7/4 גבר בן 80 וכן באותו יום בשעות הערב, דורון שוהם בן 37 תושב העיר. היום נפטר כאמור גבר בן 76, תושב בני ברק.
אמש התבשרנו על כך שחל שיפור משמעותי במצבם של ארבעה מטופלים במחלקת טיפול נמרץ בניהולו של ד"ר שאול לב, שנותקו ממכונת הנשמה. אחד מהם מטופל בן ה-48, נותק כמה ימים לפני כן ממכונת האקמו המעניקה תמיכה במיקרים של קריסת לב וריאות. אמש אמר ד"ר שאול לב: "אנחנו רואים שיפור ניכר במצב החולים במחלקה מתוקף למידה מהירה של התנהגות המחלה והיערכות מחודשת על בסיס יום יומי. שמחים לראות שלמרות המורכבות של המחלה, שימוש בפרוטוקולים רפואיים לצד מיומנויות בטיפול נמרץ, מניב תוצאות. הצוותים הרפואיים ומיטב המוחות נרתמו בכל הכוח למאבק על חיי החולים ואני מקווה שמגמת השיפור תימשך תוך שמירה על אופטימיות זהירה".
בית חולים השרון בפתח תקוה הוא בית חולים לטיפול בחולי קורונה בלבד. במתחם 200 מיטות אשפוז, 40 עמדות הנשמה וארבעה מכשירי אקמו לתמיכה בקריסת לב וריאות. כמו כן יש בו שרוולי בטחון סטריליים למעברים, חמישה מרכזי בקרה ושליטה לרפואה מרחוק עם מצלמות במעגל סגור. מתחם חדרי ניתוח והתאוששות לחולי קורונה ומערכות זרימת אוויר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עתניאל

    ה"גבר" בן ה- 76 שנפטר היום היה תלמיד חכם גדול. גמל חסדים רבים. איש משכמו ומעלה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. ילמד עלינו זכות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר