צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עדכון מצב מבית הספר: 7 תלמידות נדבקו בקורונה, 226 שליליות 23 ממתינות לתשובה

המורה בבית הספר אהבת ציון בהדר גנים והתלמידות שנמצאו חיוביות הן מאותה כיתה. לאחר שיתקבלו כל התשובות יוחלט מתי ואיך יחודשו הלימודים

פורסם בתאריך: 7.6.20 13:02

עדכון אחרון: 8.6.20 13:30

עדכון מצב מבית הספר, יום שני, 8.6, 13:30 – 226 תלמידות 226 נבדקו בדיקת קורונה ונמצאו שליליות. 7 תלמידות נמצאו חיוביות. 23 ממתינות לתשובה. מהתוצאות עולה כי המורה והתלמידות שנמצאו חיוביות הן מאותה כיתה, וכי ההקפדה על כל כללי משרד הבריאות גרמו לכך שההדבקה לא גלשה לכיתות אחרות. לאחר קבלת התשובות הסופיות, יוחלט בהתאם מתי יתחדשו הלימודים.

אתמול פרסמנו כי  שלוש בנות מבית הספר 'אהבת ציון' בהדר גנים, אשר עשו בדיקת קורונה ביום שישי האחרון, קיבלו תשובה חיובית שהן חולות בקורונה. כל תלמידות בית הספר ואנשי הצוות נבדקו ובבית הספר מחכים לתשובות נוספות. כזכור, ביום חמישי שעבר, פורסם שמורה מבית הספר "אהבת ציון", בית ספר פרטי-מוכר שאינו רישמי של רשת מעיין החינוך התורני, הממוקם בשכונת הדר גנים, נמצאה ביום רביעי חיובית לנגיף הקורונה וראש העירייה רמי גרינברג נתן הנחייה לסגור את בית הספר. משרד הבריאות, בשיתוף משרד החינוך, פעל לקיים בדיקות באופן מזורז לכל צוות ההוראה והתלמידים ביום שישי האחרון על מנת למנוע הדבקות נוספות. אתמול בלילה הגיעו חלק מהתוצאות וכאמור, שלוש בנות נמצאו חיוביות לקורונה.

מורה בבית ספר בהדר גנים נדבקה בקורונה, בית הספר נסגר

שימו לב: חולה קורונה נסע פעמים רבות בתוך פתח תקוה בתחבורה ציבורית

חולי קורונה נוספים נחשפו בפתח תקוה, בחנות ממתקים ובחנות אופטיקה


ברשת מציינים שעדיין לא התקבלו כל התשובות, אבל מהתמונה שעולה, מדובר בשלוש בנות אשר למדו בכיתה של המורה החולה. עוד אומרים בבית הספר כי מבדיקה שהם עשו, ייתכן ותהליך ההדבקה היה שונה מכפי שסברו בתחילה. בבית הספר אמרו כי במשפחתה של תלמידה אחת מתוך השלוש, שישבה סמוך למורה, יש חולת קורונה. לתלמידה לא היו סימפטומים והיא חשה בטוב ולכן נבדקת האפשרות כי היא הדביקה את המורה ואת בנות כיתתה. בתחילה סברו שבתה של המורה נדבקה בבית הספר בבני ברק בו היא לומדת והדביקה את אמה. הנושא עבר לבדיקת משרד הבריאות, על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר