קורונה, אדם עם מסכה. צילום רויטרס
קורונה. צילום רויטרס

עלייה בקצב מדאיג: 12 תושבים בפתח תקוה נדבקו בקורונה מאתמול

מספר הנדבקים בפתח תקוה ממשיך לעלות מידי יום. מדובר עתה בעלייה הגבוהה ביותר בשבועות האחרונים. בבית חולים השרון מאושפז אדם בן 61, שיצא שלילי לקורונה פעמיים אך מצבו עדיין קשה

פורסם בתאריך: 10.6.20 20:57

מספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה ממשיך לעלות בקצב מדאיג. מאתמול, יום שלישי, נוספו 12 נדבקים חדשים. על פי דיווח של משרד הבריאות הערב (רביעי), מספר הנדבקים בפתח תקווה עלה ל-341 נדבקים, כאשר אתמול, יום שלישי דווח על 329, ביום שני דווח על 325, בראשון 322 ובמוצאי שבת על 320.

עד כה נפטרו חמישה חולים בפתח תקוה. שיעור הגידול של החולים עומד על 2.1%. מספר המחלימים בעיר נכון לאתמול עומד על 278, עליה של שני מחלימים משלשום.
באלעד מספר הנדבקים עלה ועומד על 403, עליה של 7 נדבקים מאתמול יום שלישי, אז עמד המספר על 396 נדבקים. מספר המחלימים נכון לאתמול עמד באלעד על 377 תושבים.
משרד הבריאות טרם פרסם את הנתונים העדכניים על ראש העין. נכון לאתמול עמד מספר הנדבקים בעיר על 57 ומספר המחלימים על 47, לעומת 44 ביום חמישי. שני תושבים נפטרו מקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 8.
מספר הנדבקים בארץ עומד על 18,355, תוספת של 104 חולים מחצות. 22 מתוכם מונשמים, ירידה של שני מונשמים מאתמול. מתוך החולים בפועל 112 מאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עומד על 299.
לצד זה, בבית החולים השרון, שהיה עד לפני כשלושה שבועות בית החולים היחיד בארץ לחולי קורונה, נותר חולה קורונה אחד. החולה שהגיע לבית החולים בסבב הראשון לפני כחודשיים, הוא בן 61 ומצבו קשה, והוא עדיין מונשם ומורדם, למרות שבבדיקות שנעשו לו מספר פעמים הוא יצא שלילי לקורונה. כאמור, לפני כשלושה שבועות, אחרי חודשיים שנתן שירות לחולי הקורונה ברחבי הארץ ואחרי הירידה במספר החולים, חזר בית החולים לשגרה, הוא עבר טיהור וחיטוי קפדניים וחזר לקבל חולים רגליים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר