קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הנתונים נחשפים: באיזו שכונה בפתח תקוה יש הכי הרבה חולי קורונה?

פורסמו נתונים לגבי שכונות שיש בהן יותר מ-15 חולי קורונה בפועל, נתונים מפתיעים לגבי אחד הרחובות המרכזיים בעיר. מספר הנדבקים בפתח תקוה עלה שוב

פורסם בתאריך: 6.7.20 11:53

על פי נתוני משרד הבריאות, בשכונת גני הדר יש את המספר הגדול ביותר של חולי קורונה פעילים בפתח תקוה, 30 חולים פעילים. באם המושבות החדשה יש 23. נתון מפתיע הוא לגבי רחוב דוד פרנקפורטר במרכז העיר, שם מדווח על 17 חולים פעילים. ייתכן והכוונה היא לרחוב זה ולרחובות שסביבו. בשכונת נווה גן יש 16 חולים פעילים. 16 הנתונים של משרד הבריאות הם רק לגבי שכונות בהן יש לפחות 15 חולים בפועל.  לצד זה, הבוקר (שני) פרסם משרד הבריאות נתונים מעודכנים ובעיר פתח תקווה יש 296 חולים בפועל.

עד כה נדבקו בעיר  653 תושבים, 352 החלימו. חמישה נפטרו. אתמול, ראשון, עמד מספר הנדבקים בשעות הערב על 632, במוצ"ש עמד המספר על 617, בשישי 590, בחמישי 560, ברביעי 546, בשלישי 521 ובשני שעבר 490. כלומר, בתוך שבוע נדבקו בפתח תקוה 163 תושבים.

הבוקר הודיע ראש העירייה, רמי גרינברג, על סגירת הישיבה לצעירים של הרב זונבסקי הנמצאת ברחוב דון יוסף, שם התגלה חולה קורונה, בכיתה ט'. גרינברג הודיע כי "תלמידי כיתה ט' מחוייבים בבידוד וביצוע בדיקות ועדכון הרשויות. אחים ואחיות של תלמידים מכיתה ט לא יכולים להכנס למוסדות חינוך בעיר".

מספר הנדבקים בקורונה בראש העין עומד הבוקר על 117, לאחר שאתמול עמד המספר על 115. במוצש היו 108 נדבקים, בשישי 88, ברביעי 85, בשלישי 83 ובשני שעבר 78. בשבוע נוספו בראש העין עוד 39 חולים חדשים. שניים מתושבי העיר נפטרו מקורונה. מספר המחלימים עומד בעיר על 56 ומספר החולים בפועל 59.

מספר הנדבקים באלעד עמד הבוקר, שני, על 544 לעומת 542 אתמול בערב. במוצ"ש עמד המספר על 538, בשישי 524, בחמישי 512, ברביעי 506, בשלישי 499 וביום שני שעבר עמד המספר על 488. מספר המחלימים עומד על 411.

מספר הנדבקים בארץ עומד הבוקר על 30,162. 90 במצב קשה, 32 מתוכם מונשמים. מספר הנפטרים עומד על 332.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דני

    שלום לכם. מה מפליא אותכם שיש הרבה נדבקים בפרנקפורטר??? הרי שם גרים באיזור כל החרדים שלכאורה מזלזלים בהוראות. ראו ירושליים אלעד בני ברק. כל עוד הרבנות והרבנים בכל מקום ומקום לא יקימו קול צעקה גדול כמו שהם מקימים על חילולי שבת, לא תהייה הפסקה של ההדבקויות אצל הדתיים החרדים. הזלזול לכאורה שהרבנים ומנהיגי הקהילה מפגינים בבריאות הציבור שלהם הוא רע מאוד.

  2. יעקב פרידלר

    הכל מובן מי גר באיזורים האלה צריך לעשות סגר באיזורים האלה ושהעירייה תעזור לתושבים ולא רק לקחת ארנונה זו לא השיטה

  3. ציקו

    אייך לא יהיו?!?
    בפתח תקווה מביאים קורונה לאזרחים ישר מה המדגרה…., ראש העיר פתח ישיבות ובתי ספר לחרדים שהם בכלל לא מהעיר ???
    למה כי הוא סנגר של שס שעזרו לו לתפוס את המקום …
    היה צריך לסגור אותם אבל הוא בשלו מה איכפת לו העיקר הכיסא ותמונות בעיתון…
    לא מאמין שהצבעתי לאדם הזה כי חשבתי שיביא שינוי…, הוא מוליך את פתח תקווה לאבדון

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר