בית חולים בילינסון צילום זאב שטרן
בית חולים בילינסון צילום זאב שטרן

מיון הקורונה בבילינסון: תלונות על עומס, צוות קטן, והמתנה של שעות רבות

תושב אשר הגיע עם חום ושיעול המתין שעות ארוכות עד שנבדק. לדבריו במקום היו שתי אחיות בלבד שנאלצו לטפל בחולים רבים שהגיעו למיון

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:07

תושבים אשר מגיעים למיון קורונה בבילינסון, מתלוננים על עומס גדול במקום. תושב העיר אשר הגיע למיון טען שלמרות אנשים רבים שנזקקו לטיפול או בדיקה, היו במקום רק שתי אחיות שהעומס עליהן היה כבד. אותו תושב טען כי נאלץ להמתין במקום כשלוש שעות עד שנבדק, בעוד אישה אחרת אותה הוא מכיר המתינה כשש שעות. חולים נוספים התלוננו על זמני המתנה ארוכים מאוד.

"הגעתי ביום חמישי בשעה 22:00 לבית החולים בילינסון. עם חום ושיעול", מספר אותו תושב. "כשהגעתי לקבלה, שאלו אותי מה יש לי ואם יש לי תסמינים לקורונה ואז שאמרתי לה שיש לי שיעול וחום. אמרו לי להמתין בצד עד שייקחו אותי למיון קורונה, שם כל חולה מבודד מהחולה השני. במיון עצמו, היו על כ-15 חולים ששהו באותו זמן שתי אחיות. אנשים איבדו את הסבלנות אחרי הרבה זמן שהמתינו שם, כל הזמן שמעתי אנשים צועקים לאחיות שיבואו לטפל בהם אך האחיות לא יכלו להיענות מאחר והן היו מעטות מול כמות חולים גדולה. הייתה מישהי מבוגרת שצעקה מעל לחצי שעה שכואב לה ואף אחד לא בא אליה".

עוד הוא אומר: "הלב שלי עם האחיות, הן עובדות בלחץ מטורף, עמוסות וצריכות לבדוק גם מדדים וגם בדיקה לקורונה ולא עומדות בעומס. אני לא מצליח להבין למה לא מוסיפים להם כוח אדם, כי הן בסך הכל מנסות לעשות את העבודה שלהן ומקבלות את כל הצעקות. אני הייתי במיון כמעט שש שעות ואת האחות ראיתי רק כעבור שלוש שעות מהרגע שהגעתי. היה שם מישהו שטען שהוא נמצא במיון יותר מ-12 שעות והיה ממש עצבני. צריך להבין שזה הלחץ והעומס לפני שהגענו בכלל לחורף".

מבילינסון נמסר בתגובה: "הטיפול במטופלים נעשה על פי דחיפות רפואית ותוך שמירה מקסימלית על מניעת הדבקה. צוותי המלרד עושים כל מאמץ כדי לקצר את זמני ההמתנה וזאת תוך שמירה על סטנדרטים רפואיים. בעקבות מגיפת הקורונה פועלים במלרד במקביל 4 אגפים: מהלכים, שוכבים, חשודים לקורונה ואגף לחולים מאומתים. וירוס הקורונה הוסיף לעומס על מערכת הבריאות ומצריך הפרדה קפדנית בין מטופלים כל אלו עלולים להיות מורגשים במקרים מסויימים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר