החפ"ק במתחם העובדים הזרים בקרית אריה. צילום עיריית פתח תקוה

התפרצות קורונה גדולה: כ-80 נדבקים אותרו עד עתה במתחם עובדים זרים בפתח תקוה

האירוע שהתחיל עם 20 נדבקים ממשיך ומתפתח. במתחם ברחוב עמל בקרית אריה נמצאים 268 עובדים זרים. גרינברג: "האירוע נמצא תחת שליטה"

פורסם בתאריך: 16.8.20 11:07

התפרצות קורונה במימדים כאלה עוד לא הייתה בפתח תקוה: במתחם העובדים הזרים מסין ברחוב עמל בקרית אריה, אובחנו כ-80 חולי קורונה. ביום שישי כזכור דיווחנו על כך שהמתחם נסגר בעקבות גילוי 20 חולי קורונה. במקום הוקם חפ"ק עירוני, המתחם נסגר ושרותי הרפואה החלו לקיים בדיקות קורונה לכל השוהים במתחם, 268 עובדים זרים. ראש העירייה, רמי גרינברג, עדכן את שר הבריאות וראש המל"ל על נתוני ההתפרצות במתחם.

הסיפור החל ביום חמישי בערב, אז עדכן הרופא הנפתי את גרינברג כי במתחם בו שוהים עובדים זרים בפאתי העיר – באזור התעשייה קרית אריה – נמצאו כ-20 מאומתים לנגיף (נכון ליום חמישי). עם קבלת המידע, הנחה ראש העירייה את גורמי הביטחון ברשות להקים חפ"ק מחוץ למתחם המדובר אשר נסגר בעקבות כך. במהלך סוף השבוע האחרון, פעלו בשטח צוותים של משרד הבריאות, קופות החולים, המשטרה ופיקוד העורף יחד עם גורמי העירייה כדי לערוך בדיקות ל-268 עובדים השוהים במקום. נכון לעכשיו נמצאו כ-80 חיוביים כאשר חלק מן הבדיקות התקבלו (כ-40 פונו למלוניות, 4 מאושפזים).

כנסו כאן לקרוא את הדיווח הראשון על האירוע

גרינברג ערך הבוקר שיחת עדכון עם ראש המל"ל ושר הבריאות ועדכן אותם על הפעולות שנעשו עד כה בשטח. בהמשך לכך, עיריית פתח תקוה נערכת להעברת הפיקוד על האירוע למשטרת ישראל ולמל"ל ובמקביל הגורמים פועלים לפינוי מהיר של הנדבקים למלוניות. יצויין כי במהלך הסופ"ש העירייה פעלה למילוי צרכיהם של השוהים במקום.

הקורונה בפתח תקוה: 33 נדבקים חדשים מאתמול, 140 נדבקים חדשים בשבוע

גרינברג אמר: "עם קבלת העדכון לגבי הנדבקים במתחם, פעלנו בצוותים מתוגברים כדי לסגור את האזור, לערוך בדיקות לעובדים הזרים ולמלא את צרכיהם ככל שנדרש. חשוב לציין כי המתחם אינו נמצא בקרבת אזור מגורים – והוא נותר סגור. האירוע נמצא תחת שליטה ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה על כלל הגורמים כדי לפנות את שאר הנדבקים למלוניות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שוקי

    האם זה קשור לפרויקט של הרכבת הקלה?
    האם העובדים האלה שייכים לקבלנים הסינים שעובדים בפרויקט של נת"ע?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר