סערה בפתח תקוה: העירייה תלתה מודעות אדומות על תחלואה גבוהה במספר שכונות בעיר

בכפר אברהם מתלוננים על כך שמודעות כאלו ניתלו רק בשכונות בהן ציבור חרדי או דתי גדול ודורשים מהעירייה לפרסם נתונים. בעירייה אומרים שניתלו מודעות בשכונות נוספות שאינן חרדיות

פורסם בתאריך: 24.8.20 08:18

תושבים בשכונות בהן ציבור חרדי גדול יחסית, מתלוננים שעיריית פתח תקווה תולה מודעות על כך שהאזור בו הם מתגוררים הוא בעל רמת תחלואה גבוהה לקורונה. לטענתם, זה נעשה בעיקר בשכונות החרדיות, למרות שיש קורונה בכל שכונות העיר. מנגד מבהירים בעירייה שמודעות כאלה נתלו בשכונות נוספות כגון שכונת נווה עוז ורמת ורבר. "ביום שישי הסתובבתי בשכונת כפר אברהם ופתאום עצרה אותי תושבת ושאלה אותי אם ראיתי מי הדביק את המודעות של הקורונה על לוחות המודעות", אומר אחד התושבים. "היא אמרה לי שהיה רכב עם מישהו שהדביק את המודעות וממה שהיא יודעת זה נעשה רק בשכונות החרדיות. בכפר אברהם ראיתי את המודעות ברחוב אונטרמן, ריינס, יונה גרין וכדומה ואני יודע שתלו גם בשכונות חרדיות נוספות. התושבים מאוד כועסים, הם טוענים שמסמנים אותם".

מודעות בשכונת כפר אברהם בפתח תקווה

המודעות שנתלו צבועות בצבע אדום לבן ועליהם נכתב בגדול: "שימו לב, אזור זה בעל רמת תחלואה גבוהה בקורונה". כן נכתב שעיריית פתח תקווה והמשטרה יבצעו בשכונה אכיפת מוגברת לקיום ההנחיות. "קורונה יש גם באם המושבות וגם במרכז העיר, אז למה דווקא אצלנו", שואלת תושבת מכפר אברהם, "תמיד מאשימים את החרדים והדתיים. אנחנו מאוד מנסים להקפיד. אם באמת יש אצלנו רמת תחלואה גבוהה, אז שיחשפו מספרים, שמות רחובות ולא רק יתלו מודעות", היא פוסקת.

נחשפות 12 השכונות בפתח תקוה בהן מספר החולים הפעילים הגדול ביותר


מלשכת דובר העירייה נמסר: "המודעות המורות על אזור בעל תחלואה גבוהה נתלו באזורים ספציפיים בעיר וביניהן גם בשכונות שאינן בעלות צביון דתי. המודעות מכילות הנחיות למניעת הדבקויות והן נתלו במטרה לעורר את הציבור לנושא ולמנוע מקרי תחלואה. מדובר בפעולה שכל תכליתה היא לטובת הציבור – ולטובתו בלבד. כפי שנאמר בפגישה שנערכה בהשתתפות שר הבריאות בשבוע שעבר, פתח תקוה חזרה להיות עיר ירוקה בין היתר בזכות פעילות הרשות וראש העיר בנושא. כדי לשמור על רמה זו, העירייה תמשיך לאכוף את ההנחיות במרחבים הציבוריים וכן תתוגבר ההסברה ככל שיידרש".

לשאלה באיזה שכונות נוספות נתלו המודעות ציינו בעירייה שבין היתר גם בשכונת נווה עוז ורמת ורבר, אך לא פירטו שמות נוספים של שכונות בעיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. הרוזן

    צודקת העיריה שהניחה מודעות בשכונות האדומות , השכונות הללו אולי מתביישים אך צריך להזהיר אזרחים מלהגיע אליהם, ובצדק.

  2. זיו

    אני לא מסתובבת בעיר כבר 6 חודשים. יום אחד הלכתי ברח' חובבי ציון. אנשים בלי יוצא מן הכלל.
    או לא הולכים עם מסכות.
    הרבה שמים את המסכנ על הסנטר . או על הפה. הם לא מבינים שנושמים דרך האף. פשוט האף נשאר בחוץ. מצאתי את עצמי מעירה לאנשים .
    מזהירה שיש משטרה בקצה הרח' . שיש 2000 חולים בפ"ת . ועוד מעט נהייה עיר אדומה. זה לא מעניין את האנשים. מתנהגים כמו שכונה. נמאס איפה ראש העיר רמי גרינברג.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התמונה האחרונה היא ממש לא מכפר אברהם אלא מרחוב פרנקפורטר ממרכז העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר