חמ"ל הקורונה של עיריית פתח תקוה צילום דוברות העירייה
חמ"ל הקורונה של עיריית פתח תקוה צילום דוברות העירייה

כדי לעצור את התפשטות הקורונה: עובדי עירייה שהוכשרו לכך מבצעים חקירות אפידמיולוגיות

מספר עובדי עירייה כבר החלו לעסוק בכך, בשבועות הקרובים יצטרפו עובדים נוספים שיבצעו את החקירות ממתחם מיוחד בהיכל התרבות. זאת בנוסף לפעילות של מערך המתנדבים ושל חמ"ל הקורונה

פורסם בתאריך: 6.10.20 09:00

מספר עובדי עירייה שהוכשרו לכך החלו בימים האחרונים לבצע חקירות אפידמיולוגיות לחולי קורונה מאומתים מהעיר. זאת כחלק מהמאמץ העירוני לעצור את התפשטות נגיף הקורונה בפתח תקוה ואת העלייה המתמשכת במספר הנדבקים. בימים הקרובים יתווספו עובדי עירייה נוספים ומספרים יגיע ל-15, ובשבועות הקרובים יצטרפו עוד עובדי עירייה.

בעירייה ציינו השבוע כי עם פרוץ המשבר, הוקם מערך סיוע שמופעל על ידי מתנדבים ועובדי עירייה, העוסק בפינוי למלוניות, בהסברה בהובלת בני נוער, בסיוע לקשישים, בשיחות עם חולים מאומתים וקידום החקירה האפידמיולוגית ושיחות עם מבודדים בפועל ואנשים שאמורים להיכנס לבידוד. כמו כן הוקם חמ"ל קורונה עירוני. עובדי העירייה שיבצעו את החקירות יישבו במתחם מיוחד בהיכל התרבות, זאת בנוסף לחמ"ל ברחוב קארו.
ראש העירייה רמי גרינברגב אמר: "אנחנו מרחיבים את מערך החקירות האפידמיולוגיות כדי להגיע במהירות המרבית לנדבקים ולתת להם מענה ולסביבה הקרובה שלהם ולקטוע את שרשרת ההדבקה. אני קורא לציבור לשתף פעולה וכמובן לשמור על ההנחיות בנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר