יפית מור סלמה ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

בוקר עצוב: תושבת העיר יפית מור סלמה נפטרה מקורונה

יפית ז"ל הייתה בשנות הארבעים לחייה. אחיה כתב: "הלב שבור. עזבת אותנו, קשה לעכל. איך איבדנו אחות כל כך מיוחדת צדיקה תמימה וטהורה"

פורסם בתאריך: 7.10.20 10:24

בוקר עצוב: יפית מור סלמה, תושבת העיר בשנות הארבעים לחייה, נפטרה ממחלת הקורונה. במשך מספר שבועות ביקשה משפחתה של יפית, אשר הייתה מאושפזת בבית החולים בילינסון, להתפלל עבורה, אך הלילה נדם ליבה של יפית. הבוקר, לאחר ההודעה על מותה, התמלא דף הפייסבוק שלה במנחמים רבים שהתקשו לקבל את מותה של הבחורה הצעירה. אחיה אבי מור כתב לה: "אחותי היקרה, הלב בוכה …הלב שבור. עזבת אותנו, קשה לעכל. איך איבדנו אחות כל כך מיוחדת צדיקה תמימה וטהורה … דאגת לכולם שכולם יהיו בסדר … התפללנו יום ולילה שיקרה נס שתירפאי ותצאי מבית חולים. צער וכאב גדול היה לשמוע את הבשורה המרה. ניזכור אותך לעולמים".

מנחמים וחברים נוספים כתבו: "הלב מסרב להאמין, היית לי לאחות, תודה על מי ומה שאת היית עבורי ועבור כולנו, לנצח אנצור אותך בליבי" … "הלב בוכה כאב עצום והדמעות זולגות ללא הרף. אשה כה מדהימה צנועה טובה ועם נתינה אין סופית.כמה אני אוהבת אותך וכמה אני כאובה כולנו התפללנו והיינו תקווה שתצאי מקורונה הארורה הזו".
היא השאירה אחריה בעל ושלושה ילדים.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר