"הלב מסרב להאמין". תושב העיר גבריאל טסה נפטר מקורונה

בן דודו שמעון טסה אמר הבוקר: "הוא היה איש של נתינה, רודף שלום. שוחחתי איתו עד שהוא קרס. הוא כל הזמן אמר לי שדווקא עכשיו אחרי שפרש והוא צריך לעשות חיים ולטייל בעולם, הוא חלה. החלום שלו היה לצאת מזה ולטייל בעולם" 

פורסם בתאריך: 7.10.20 10:40

אבל כבד: גבריאל טסה, תושב העיר וגמלאי של עיריית פתח תקווה, אשר עבד שנים רבות במחלקת השומה, נפטר לפנות בוקר ממחלת הקורונה והוא בשנות השבעים לחייו בלבד. טסה ז"ל אושפז בבית החולים בילינסון לפני כשבוע. הוא היה מושתל כליה והלך לרופאת המשפחה לאחר שלא חש בטוב וסבל מכאבים ברגליו. לאחר שעשה בדיקת קורונה הסתבר לו שהוא נדבק והוא אושפז במחלקת קורונה בבילינסון. לאחר שמצבו הדרדר, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ, שם למרבה הצער נפטר. בנו אביב ליווה אותו ברגעיו האחרונים.

בן דודו שמעון טסה אמר הבוקר: "גבי ואני היינו חברי ילדות, היינו גם משפחה וגם חברי נפש. גבי היה אדם שהיה קשה לא לאהוב אותו, איש של נתינה, הוא היה רודף שלום ונעים מאוד. הוא תמיד אהב לעזור לכולם וזו אבידה גדולה מאוד לכולנו. הוא תמיד ראה ודאג לכולם והלב מסרב להאמין שהוא לא איתנו. אני שוחחתי איתו כל יום בזמן שהוא היה מאושפז, עד שהוא קרס. הוא כל הזמן אמר לי שדווקא עכשיו אחרי שהוא פרש והוא צריך לעשות חיים, לנסוע לחו"ל ולטייל בעולם, הוא חלה. החלום שלו היה לצאת מזה ולנסוע לטייל בעולם".
הוא השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.
יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר