מפת רמת הסיכון בפתח תקוה

מהי רמת הסיכון להידבקות בשכונה שלכם השבוע? היכנסו למפת השכונות של פתח תקוה וגלו

23 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו בפתח תקוה מאתמול. בהשוואה לשבוע שעבר מגלה המפה האינטראקטיבית של פתח תקוה מגמת שיפור גדולה ברמת הסיכון בשכונות השונות, גם בחרדיות

פורסם בתאריך: 2.11.20 17:51

משרד הבריאות פרסם הבוקר, יום שני, נתונים מעודכנים על מצב התחלואה. מספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה מתחילת המגפה עומד על  7,853 לעומת 7,830 אתמול, יום ראשון.  מספר החולים הפעילים עומד על 189 לעומת 188 בראשון. בשבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 87 נדבקים חדשים. מספר הבדיקות בפרק זמן זה היה 6,870. מספר החולים הפעילים ל-10,000 ממשיך לרדת ועומד על 8.

מספר הנדבקים בארץ עומד הבוקר על 315,237. מספר החולים הפעילים עומד על 9,797, מהם 394 במצב קשה. מספר המונשמים הוא 172. מספר הנפטרים עד עתה הוא 2,569.

# # #

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע מביא מלאבס את מפת הסיכון להידבקות של פתח תקוה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בהמשך למגמה בשבועות האחרונים ניתן לזהות מגמת שיפור ברמת העיר באחוז הבדיקות החיוביות וסך החולים הפעילים. גם בשכונת גני הדר החרדית ובשכונות הסמוכות לה ניתן לזהות מגמת שיפור משמעותית. מספר החולים הפעילים ל-10 אלף תושבים דומה עתה בקרב המגזר החרדי והכללי בעיר. חשוב לציין כי בימים האחרונים אנו מזהים מגמת עליה ברמת הסיכון באזור דרום מרכז העיר כאשר חלק מהאזורים הינם ברמת סיכון 3-4 (מתוך 5).

היכנסו למפת השכונות האינטראקטיבית של פתח תקוה וקבלו את כל הנתונים 

בפתח תקווה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 1 להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר. אלו הנתונים:

רמה 1: שיפר, נווה דקלים,  נווה גן, אם המושבות החדשה, קרית מטלון, בר יהודה, כפר גנים א', רמת ורבר, נווה עוז החדשה, כפר גנים ג' מזרח, בת גנים, כפר גנים ג', כפר גנים ב', השוק, התחנה המרכזית, עין גנים, מרכז העיר רמב"ם הס, מרכז העיר וולפסון אחד העם, שיכון מפ"ם, אחדות, מחנה יהודה, שעריה, צמרת גנים וקרית אליעזר פרחי, קרית חזני, כפר אברהם, שיכון הפועל המזרחי, חן הצפון, יוספטל, קרית אלון, קרית דוד אליעזר, בילינסון, הדר גנים, מרכז העיר אוסישקין חיים עוזר, מרכז העיר ההסתדרות הרצל.

רמה 2: קרול, אם המושבות הוותיקה, נווה גנים, מרכז העיר דרום בלפור ברנדה, מרכז העיר דרום סלנט פינס. מרכז העיר דרום הרצל סלנט, מרכז העיר דרום רוטשילד אחד העם, מרכז העיר דרום אחד העם קלישר, תקומה, קרית הרב סלומון, גני הדר, עמישב, רמת סיב פסגת הדר, נווה עוז, מרכז העיר חובבי ציון ההסתדרות.

רמה 3: מרכז העיר דרום קמפוס גולדה השרון.

רמה 4: דוד פרנקפורטר.

טבלת רמת הסיכון בשכונות בפתח תקוה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר