ד"ר שרון אלרעי פרייס, ד"ר איתן וירטהיים והאחות המחסנת ריטה צ׳רבץ
ד"ר שרון אלרעי פרייס, ד"ר איתן וירטהיים והאחות המחסנת ריטה צ׳רבץ

החיסון כבר כאן: איפה ומתי יוכלו תושבי פתח תקוה להתחסן נגד קורונה?

בבתי החולים בילינסון והשרון החלו הבוקר לחסן את הצוותים הרפואיים, בשניידר זה יקרה ביום שלישי. קופות החולים יחלו בימים הקרובים לחסן את מבוטחיהן אך לא כל הקופות מפעילות מוקדי חיסון בעיר | צפו בחיסון הראשון בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 20.12.20 12:36

בקופות החולים באיזור נערכים היום למבצע החיסונים הגדול נגד הקורונה – 'לתת כתף' שיחל השבוע. בבתי החולים בילינסון והשרון פתחו כבר הבוקר בחיסון הצוותים הרפואיים. הראשונה להתחסן בבילינסון היתה ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירות בריאות הציבור במשרד הבריאות, אותה חיסנה האחות ריטה צ'רבץ. ד"ר אלרעי פרייס אמרה לאחר שחוסנה:  "יום חדש. מקווה שזה עתיד חדש למדינת ישראל לחזור לשגרה נורמאלית של חיים וקוראת לכולם לבוא להתחסן. זה חיסון בטוח, יעיל וטוב. החיסון נבדק על עשרות אלפי אנשים, יש לו תופעות לוואי מינימליות ויעילות של מעל ל- 95%".

מבצע החיסונים לציבור הרחב יחל בפתח תקוה מחר (שני) בהתאם לסדרי העדיפויות שקבע משרד הבריאות, כאשר הראשונים שיתחסנו יהיו אנשים בני 60 ומעלה ובהמשך יתחסנו אנשים המצוים בקבוצות סיכון, מורים ועובדים סוציאלים. קופת חולים כללית תהיה הראשונה שתחסן את מבוטחיה בפתח תקוה כבר ממחר. החיסונים של מבוטחי כללית יתקיימו במרפאת רוטשילד בתיאום מראש. בסוף השבוע נפתחו התורים לחיסונים במוקד הטלפוני ובאתר הקופה. בכללית מציינים שיהיו מספיק חיסונים לכולם.
קופת חולים לאומית תתחיל לחסן בפתח תקוה בסניף אם המושבות החל מיום רביעי בבוקר. החל מהבוקר ניתן כבר להזמין תורים לחיסונים בסניף, במוקד הטלפוני או באתר. בשלב זה יסופקו 1,000 חיסונים.
קופת חולים מאוחדת חיסנה הבוקר את הצוותים הרפואיים ואת החיסונים לציבור הרחב תקיים בשלב זה בתל אביב ובנתניה.הפרטים לגבי החיסונים למבוטחי מכבי יעודכנו כאן בהמשך היום.

במרכז שניידר לרפואת ילדים יחלו את מבצע החיסונים החל מיום שלישי הקרוב ויחסנו רופאים ורופאות, אחים ואחיות, אנשי מנהל ומשק, מתנדבים, אנשי מקצועות הבריאות, סטודנטים, וכל עובד שיהיה מעוניין בקבלת החיסון. במרכז שניידר יבצעו גם חיסונים לעובדי המרכז לבריאות הנפש גהה ולעובדי המרכז רפואי הגריאטרי בית רבקה, השייכים לכללית.
ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, אמרה הבוקר: "במהלך השנה האחרונה נעשה מאמץ חסר תקדים מצד חברות תרופות וגופים ממשלתיים לפתח חיסון לנגיף הקורונה. חיסון נרחב של האוכלוסיה, צפוי להביא לירידה בתחלואה וחזרה לשגרת החיים הרגילה. אני אהיה הראשונה בבית החולים להתחסן, אני משוכנעת שעיני הציבור נישאות אל צוותי הרפואה בעת זו, ויודעת שאנו מהווים דוגמא אישית למטופלים, לבני המשפחה ולציבור הרחב. בהיותינו בית חולים המטפל בילדים, האחריות שלנו היא כפולה ומכופלת מכיוון שילדים בריאים, גורמים לכך שגם ההורים וגם הסבים והסבתות נשארים בריאים, ולכן הורים שיתחסנו, ימנעו גם הדבקת ילדים".
פרופ' איציק לוי, מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז שניידר, אמר: "החיסון לנגיף עבר את כל שלבי המחקר המקובלים ואושר על ידי FDA כיעיל ובטוח. אסטרטגיית היציאה היחידה שבאמת תוכל לסיים את מגיפת הקורונה, היא הדרך שבה הסתיימו מגיפות אחרות בהיסטוריה – באמצעות חיסון. אני קורא לעובדים ולקהל הרחב לגלות אחריות אישית וציבורית ולהתחסן לנגיף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק לי זה נראה הזוי שהאחות המחסנת בתמונה לא עוטה כפפות?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר