ראש עיריית פתח תקווה מתחסן לקורונה. צילום עיריית פתח תקווה

גרינברג התחסן במרפאה ברוטשילד, שחקני הבימה התחסנו בבילינסון

ראש העירייה אמר: "זוהי חובתי הציבורית לשמש דוגמא לתושבי העיר ואני מאמין כי זוהי הדרך היחידה לסיים את תקופת הקורונה ולצאת לדרך חדשה"

פורסם בתאריך: 21.12.20 19:11

ראש העירייה, רמי גרינברג, התחסן היום מפני קורונה בסניף קופת חולים כללית ברחוב רוטשילד, כשלצידו מנהלת המחוז ד"ר יעל רייכנברג וצוות המרפאה. גרינברג אמר: "זוהי חובתי הציבורית לשמש דוגמא לתושבי העיר ואני מאמין כי זוהי הדרך היחידה לסיים את תקופת הקורונה ולצאת לדרך חדשה. הגעת החיסון לקראת סיומה של שנת 2020 היא האור בקצה המנהרה לסיום של שנה מאתגרת במיוחד. אמש נפגשתי עם נציגי כל קופות החולים בעיר וביקשתי לוודא כי הן פותחות מתחמי חיסונים בעיר וכן ביקשתי לדעת כמה מרפאות/מתחמים כל אחת תקצה לטובת הנושא. אני שמח לציין כי כל קופות החולים נערכו באופן מקצועי ויסודי לעניין וכולן יפתחו מרפאות שיעבדו באופן מתוגבר. במקביל על כולנו להמשיך ולהקפיד על ההנחיות".

בבית החולים בילינסון חיסנו היום את שחקני ויוצרי התיאטרון הלאומי הבימה, ליא קניג, גילה אלמגור, צדי צרפתי , דב רייזר, ניצה שאול, וחני נחמיאס ומנהל התיאטרון נעם סמל. ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רבין, אמר: "אנו שמחים שיש לנו הזכות להחיות מחדש את עולם התרבות. בזכות החיסון נוכל לחזור לשגרת חיים שהייתה לנו טרם מגפת הקורונה, ולחזור גם לחיי תרבות ואמנות. נוכל להכריז כי המסך סוף סוף עולה וההצגה ממשיכה".

נועם סמל, מנכ"ל הבימה, אמר: "השחקנים הוותיקים של הבימה  קוראים לכל הציבור שוחרי התיאטרון והתרבות, בואו להתחסן ואנחנו נעניק לכולכם את החוסן הנפשי ואת המזור לנשמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה אפטר אברהם היה גיסי.

    אני לא יודע אם יש אדם בפ"ת שלא הכיר את התאומים אברהם ומשה בלונדר, הגבאים של בית הכנסת הגדול אנשים נחמדים טובים, אם היה איזשהוא בעיה או עזרה למישהוא לא היה צריך לומר פעמיים, הם כבר היו שם והתחילו בעזרה, גם אם היו חולים לפני התרופה לפני הכל, היו צרכים ללכת לבית הכנסת ולדעוג שהתפילה תהייה בזמן, חבל שצריכים לדבר עליהם בלשון עבר,ברוך דיין האמת, נוחו על משכבכם בשלום, ומנוחתכם עדן ת. נ. צ. ב. ה.

  2. ניסו

    אים גרינברג היה צריך לשמש דוגמה היה צריך לחסן את המבוגרים קודם ולא אותו זו לא דוגמה

  3. ניסו

    אים גרינברג היה צריך לשמש דוגמה היה צריך לחסן את המבוגרים קודם ולא אותו זו לא דוגמה נראלי שהמערכת משתפת פעולה לא לטובת התושבים הוותיקים לשם זה לא מפרסמת את התגובות הצטדקות וזה חבל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר