מתחם האשפוז התת קרקעי בבית החולים בילינסון. צילום אלי לוי ELP

הדרמה בבילינסון: ממשיך להיות קשה מצבה של חולת הקורונה שעברה ניתוח קיסרי

אתמול בשעות הבוקר חלה החמרה במצבה של האישה שהייתה בחודש החמישי להריונה. התינוק שנולד פג במצב קשה אך יציב, במשקל 1,900 גרם, הועבר לפגייה במרכז שניידר

פורסם בתאריך: 15.1.21 16:13

עדכון אחרון: 16.1.21 14:18

שבת, 12:15 –  עדכון מבילינסון: מצבה של היולדת מוסיף להיות קשה, היא אינה יציבה ועדיין בסכנת חיים. היא מאושפזת מורדמת ומונשמת במחלקת טיפול נמרץ קורונה שבמתחם האשפוז התת קרקעי בבילינסון. הפג מונשם ובמצב יציב.

שישי, 19:50 – עדכון מבילינסון: לאחר התייעצויות החליטו צוות רופאי טיפול נמרץ קורונה והגינקולוגים בבילינסון ליילד את האישה כדי לאפשר מתן טיפולים נוספים ללא פגיעה בעובר. בוצע ניתוח קיסרי שעבר בהצלחה. התינוק שנולד פג במצב קשה אך יציב, במשקל 1,900 גרם, הועבר לפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים והאישה מתאוששת. מצבה מוגדר עדיין קשה והיא בסכנת חיים. משפחתה עודכנה.

קודם לכן בשישי שעות אחר הצהרים נמסר מבילינסון כי צוות טיפול נמרץ קורונה וגינקולוגים נאבקים בבית החולים בילינסון על חייה של אשה בשנות ה-30 לחייה, חולת קורונה הנמצאת בהריון בשבוע ה-31. האישה מטופלת במהלך הריונה בבית החולים ביחידה לרפואת אם ועובר, זהו ההיריון החמישי שלה. בשעות הלילה היא פונתה על ידי מד"א מירושלים לבילינסון, בשעות הבוקר חלה החמרה במצבה והיא הונשמה והורדמה.
עוד נמסר אחר הצהרים כי מצבה מוגדר קשה מאוד ולא יציב בהמשך יחליט צוות הרופאים אם לילדה. כאמור בשעות הערב בוצע ניתוח קיסרי שעבר בהצלחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר