חיסון. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
חיסון. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

מתחם החיסונים נסגר מוקדם בגלל הפגנה, תושבים הגיעו ומצאו דלתות סגורות

תושבים אשר הגיעו אתמול למתחם רוזמרים להתחסן בהתאם לתור שנקבע להם מצאו דלתות סגורות, וביניהן גם תושבת בת 89. מכללית נמסר: "בשל הפגנה שהתקיימה במקום נאלצנו לסגור בשעה מוקדמת. ככל ומי ממטופלינו לא קיבל הודעה בנושא, אנו מתנצלים"

פורסם בתאריך: 21.1.21 15:49

תושבים אשר הוזמנו אתמול (רביעי) בשעות הערב למתחם רוזמרין לצורך חיסון שני לקורונה, נתקלו בדלתות סגורות. לטענתם אף אחד לא הודיע להם שהמקום יהיה סגור. מנגד טוענים בקופת חולים כללית, שהודיעו לכל הלקוחות מראש ומתנצלים אם מישהו לא קיבל הודעה.
אחת המטופלות שהגיעה למקום היא תושבת העיר בת 89, ניצולת שואה, אשר הגיעה לחיסון השני. "נקבע לחמותי תור לחיסון שני בשעה 19:30 במתחם רוזמרין", מספר חתנה, "הגענו למקום בזמן והסתבר לנו שהמתחם סגור, אף אחד לא הודיע לנו ולעשרות התושבים שהיו במקום שגם הםן הגיעו לעשות חיסון בהתאם לתור שנקבע להם. צריך להבין שמדובר באישה מבוגרת, להוציא אותה בשעות הערב כשמאוד קר בחוץ סתם, זה לא לעניין. התקשרתי למוקד ולטענת הבחורה שענתה לי לשיחה היה כתוב להם שקיבלנו הודעה, אמרתי לה שאני נמצא עם הטלפון צמוד ולא קיבלתי הודעה וכך גם אף בן משפחה אחר. היא אמרה לי שהם נאלצו לסגור מוקדם, כי בחוץ הייתה הפגנה. ביקשתי לקבוע תור והיא אמרה שלא ניתן ושנגיע למחרת בין השעות 8:30-20:30 בערב. לא הסכמתי. ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר ורק אחרי כמה שיחות נקבע לה תור להיום בשעה 17:30 והם התנצלו על כך. למרות שמנסים לטעון אחרת, לא אנחנו ולא אף אחד אחר שהיה במקום קיבל הודעה וזה שערורייה".
מכללית נמסר בתגובה: "מוקד חיסוני הקורונה בפתח תקוה פועל סביב השעון על מנת להעניק שירותים למטופלינו תושבי העיר וסביבתה. בשל הפגנה שהתקיימה במקום אתמול אחר הצהריים (20.1), נאלצנו לסגור את המוקד בשעה מוקדמת מהצפוי. ככל ומי ממטופלינו לא קיבל הודעה בנושא, אנו מתנצלים. אנו דואגים לזמן באופן אישי ויזום כבר החל מהבוקר את כל מי שהתור שיועד עבורם בוטל, ונקבלם לחיסון בהקדם האפשרי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר