נתפס מצית כבלי נחושת ליד ירקונים. צילום גיורא לוי
נתפס מצית כבלי נחושת ליד ירקונים. צילום גיורא לוי

צפו: נתפס מצית כבלי נחושת סמוך לירקונים

המצית, שנתפס על ידי פקח עירוני של איכות הסביבה, כיבה בעצמו את האש ונקנס ב-450 שקלים. מחזיקת תיק איכות הסביבה בעירייה, אורנה דוידאי: "ריח הפלסטיק השרוף יוצר מפגע ריח ואחר כך התושבים מאשימים את המפעלים"

פורסם בתאריך: 19.12.17 18:36

פקח עירוני מסיירת האכיפה בתחום מפגעי איכות הסביבה, תפס לפני זמן קצר מצית כבלי נחושת בשטח פתוח באזור ירקונים. המדליק כיבה בעצמו את האש, ונקנס בסך של 450 שקלים.

מקרה דומה התרחש לפני כשבוע וחצי באותו האזור בדיוק. את כבלי הנחושת שורפים במטרה להמיס את הפלסטיק שעוטף את הנחושת המיועדת למכירה.

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק איכות הסביבה, אורנה דוידאי: "תפסנו היום אדם ששורף נחושת במגרש פתוח בירקונים בטווח זמן קרוב למדי לתפיסה הקודמת. הריח של הפלסטיק השרוף מגיע לשכונה הסמוכה ויוצר מפגע ריח לא נעים ואז התושבים מאשימים את המפעלים. אותו מצית התנצל, כיבה את השריפה בעצמו וקיבל קנס בסך 450 שקלים. התפיסות האלו מאוד חשובות לנו והן לאט לאט יוצרות הרתעה. אני מקווה שזה יגרום למציתים להפסיק. הסיירת שהקמנו באגף לאיכות הסביבה פועלת כבר כמה חודשים ולאט לאט אנו מצליחים להביא לתוצאות במקרים כאלו. נכון שקנס של 450 שקלים הוא לא גבוה במיוחד אלא יותר נועד להרתיע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר