רחוב שלום קולקר. צילום זאב שטרן
רחוב שלום קולקר. צילום זאב שטרן

אושר: פטור מתשלום חנייה לניצולי שואה ברחבי פתח תקוה

לראשונה בישראל מועצת עיריית פתח תקוה אישרה את תיקון חוק העזר העירוני באופן כזה שיעניק פטור מתשלום חנייה לניצולי שואה ברחבי העיר. יוזם ההצעה משה פלדמר: "זהו עוד פרק בציווי של לזכור ולא לשכוח"

פורסם בתאריך: 31.12.17 08:24

תושבי העיר, ניצולי השואה, יהיו מעתה פטורים מתשלום עבור חנייה ברחבי העיר. את ההחלטה קיבלה מועצת העיר בשבוע שעבר בעקבות הצעה שהעלה יו"ר המרכז לתיעוד, חקר והנצחת השואה, חבר מועצת העיר משה פלדמר.

לצורך הפטור, שונה חוק העזר העירוני, המעניק פטור מתשלום עבור חנייה לניצולי שואה שמתגוררים בעיר. בעירייה מציינים כי מדובר באנשים מבוגרים, אשר מרביתם חצו את גילאי ה-70 וה-80 , והם מקווים שערים ויישובים נוספים יצטרפו ליוזמה ויאפשרו חנייה חינם לניצולי שואה כפי שעשתה לראשונה עיריית פתח תקוה. הרעיון לתיקון אושר כבר עקרונית בישיבת המועצה במאי השנה וכאמור לצורך יישומה בפועל נדרש השינוי בחוק העזר.

 

"אני מברך על אישור חוק העזר המעניק פטור מחנייה לניצולי השואה", אומר חבר המועצה פלדמר. "מעבר למתן ההטבה לניצולים, יש במהלך אמירה כי אנו מכירים בחשיבות זיכרון השואה בכלל ובצורך להיטיב עם שורדי השואה בפרט. האישור נעשה בשבוע בו חל עשרה בטבת, יום בו אנו מציינים את יום הקדיש הכללי לזיכרון נספי השואה שיום פטירתם ומקום קבורתם לא נודע. זהו עוד פרק בציווי של לזכור ולא לשכוח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר