מפעל טביב - צילום מטביי פלדמן, המשרד להגנת הסביבה
מפעל טביב צילום מטביי פלדמן, המשרד להגנת הסביבה

נדחה שוב ביצוע צווי הסגירה למפעלי טביב ואקוכם

בית המשפט קבע דיון נוסף ב-24 בחודש, אליו אמור להתייצב נציג של המשרד להגנת הסביבה

פורסם בתאריך: 15.4.18 21:32

בית משפט השלום בפתח תקוה דחה את ביצוע צווי הסגירה שהוציאה העירייה למפעלי טביב ואקוכם. שופט בית המשפט, ארז נוריאל, קבע כי המפעלים ימשיכו לפעול עד לדיון הבא ב-24 לחודש. כזכור, עיריית פתח תקווה הוציאה צווי סגירה למפעלים המדוברים לאחר דוח של המשרד להגנת הסביבה שקבע כי יש חריגות בסמוך אליהם. לאחר הגשת הצווים, פנו המפעלים לבית המשפט שהוציא לבקשת עורך דינם צו מניעה נגד ביצוע צווי הסגירה עד לדיון שהתקיים היום, בו כאמור נקבע כי הסגירה נדחתה שוב עד לדיון הבא.
בדיון שהתקיים ציין שופט נוריאל כי לדיון הבא יתייצב נציג מוסמך מהמשרד להגנת הסביבה. עד למועד זה יעשו נציגי העירייה וגורמים המוסמכים כל מאמץ לסיים את הליכי השימוע הבא שיתקיים למפעלים. ראש העיר איציק ברוורמן הגיב להחלטה: "אנחנו לומדים את החלטת בית המשפט ובכוונתי לקיים בהקדם ישיבה עם גורמי המקצוע ונציגי השכונה כדי לקבוע את הדרכים להמשך דרכי המאבק שלנו . כפי שכבר אמרתי, אין לי כוונה להתפשר בכל מה שקשור לבריאות התושבים שלי. אם יש ספק, אז אין ספק".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

כידוע תושבים באם המושבות התלוננו על ריחות חריפים מזה תקופה ארוכה. יצוין כי לא הוכח קשר בין הממצאים החריגים בסמוך למפעלים אלו לבין הריחות החריפים בשכונה. "לצערנו בכל הנושא הזה אין תוכנית עבודה מסודרת", אומר שי שטרק, תושב שכונת אם המושבות החדשה, "המאבק הזה מתקיים כבר שנתיים ושלוש. יש חשש של התושבים שהמפעלים ימשיכו לעבוד מאחר ודחו את צווי הסגירה של העירייה. אני לא נגד המפעלים, אך מישהו פה לא תפקד במשך הרבה מאוד זמן בכל הקשור לבדיקה שלהם. כעת אנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים בנושא".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר