חניה בתחנת אוטובוס, רחוב הרצוג
חניה בתחנת אוטובוס, רחוב הרצוג

התחנה נחסמת על ידי מכוניות חונות, הנוסעים יורדים ועולים באמצע הכביש

תושבים מתלוננים על המצב בתחנת האוטובוס ברחוב הרצוג מספר 33. העירייה: "נרשמו דוחות למכוניות שחנו בתחנה, ניתנה הנחייה להגביר את האכיפה"

פורסם בתאריך: 17.9.18 11:10

תושבים מתלוננים כי מכוניות פרטיות חונות בתקופה האחרונה בתחנת האוטובוס שברחוב הרצוג מספר 33, דבר שאינו מאפשר לאוטובוסים להיכנס לתחנה ולהוריד נוסעים בבטחה. לפיכך, האוטובוסים נאלצים להוריד ולהעלות נוסעים במרכז הכביש, ובכך חוסמים גם את הכביש עצמו. אחד הנוסעים שתיעד אתמול את המצב, מספר: "ברחוב ישנה תחנת אוטובוס שנחסמת כל הזמן על ידי מכוניות שחונות שם. היום בבוקר פניתי גם למוקד העירוני. זה מחדל קבוע. אני אומר זאת כי אשתי נוסעת כל בוקר מראש העין לפתח תקוה מאחר והיא עובדת בסמוך, ובאופן קבוע היא צריכה לרדת באמצע הכביש".
יש לציין כי רחוב הרצוג הוא ציר מרכזי בעיר, והוא מוביל מאזור כביש 40 ומכיוון ראש העין לכיוון מרכז העיר וחזרה. "היום בשעה 10 בבוקר חנו שתי מכוניות בתחנת האוטובוס", סיפר אתמול אותו תושב, "אשתי הגיעה כהרגלה היום בבוקר והאוטובוס לא יכו להיכנס לתחנה ונאלץ בלית ברירה לעמוד באמצע הכביש. המצב מסכן את הנוסעים, ומקשה למשל על נכים או על אנשים מבוגרים לעלות לאוטובוס. צריך לזכור שפרט לכך יש כלי רכב שנאלצים להמתין בכביש מאחורי האוטובוס בזמן שהוא מוריד נוסעים באמצע הכביש. וכל זה סתם גורם לפקק ואי נעימות".
תגובת העירייה: "העירייה רשמה דוחות לרכבים החונים בתחנה. ניתנה הנחייה להגביר את האכיפה ולרשום דוחות תעבורה מידי יום לרכבים החונים בתחנת האוטובוס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבעיה שפקחי החניה של עיריית פתח-תקוה מתחילים לעבוד רק ב 8:00 בבוקר. ואילו האוטובוסים מגיעים למקום כבר משעה מוקדמת יותר ונונאלצים לעמוד באמצע הכביש. חוצפה של תושבי המקום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר