איציק דיעי, רמי גרינברג. צילומים אבי את אבי, מטה גרינברג
איציק דיעי, רמי גרינברג. צילומים אבי את אבי, מטה גרינברג

רשמית: הבית היהודי מחוץ לקואליציה של רמי גרינברג

גרינברג הציע לבית היהודי תחומי אחריות משמעותיים אך ללא משרת סגן ראש עיר בשכר. כזכור, בבחירות תמכה רשימת הבית היהודי באיציק ברוורמן

פורסם בתאריך: 19.11.18 16:50

יומיים לפני תחילה של הקדנציה החדשה, הודיעו במטה של ראש העירייה הנבחר, רמי גרינברג, כי רשימת הבית היהודי תישאר מחוץ לקואליציה. עוד ציינו במטה של גרינברג כי כרגע תחל הקדנציה עם שלושה סגני ראש עירייה בלבד, במקום חמישה האפשריים. הבית היהודי זכתה בבחירות למועצת העיר בשלושה מנדטים. 

בהודעה שפורסמה ציין גרינברג: "למרות הצעתי האדיבה, החליט יו"ר הבית היהודי להיוותר בחוץ, אך החלטתו לא תפגע בתושבים, בני הציונות הדתית, להיפך. הצעתי למר איציק דיעי להיכנס לקואליציה אם ייקחו על עצמם את ניהול האגף הכללי, הכולל את נושא המשק, הנכסים, המנהל והביטחון, ואשר בקדנציה הקודמת היה בידי מפלגת ש"ס, ובנוסף את האחריות על התרבות היהודית, החינוך הממלכתי דתי ואת תנוער הנוער הדתיות, אך בלי סגנות בשכר מאחר שקיימת בעיה תקציבית כרגע. לצערי, מר דיעי סרב להצעה, אך טובת התושבים עומדת לנגד עיני".

גרינברג הוסיף: "משדיעי סירב להצטרף לקואליציה הוחלט עתה למנות ראשי אזורים. כך כל ראש אזור יפעל עם נציגות מתושבי האזור שלו כדי לקדם את המגזר בתחומי חינוך, נוער וצעירים, תרבות וחסד, מוסדות דת, ותשתיות ופיתוח. ראשי האזורים יפגשו עמי ועם אנשי המקצוע של העירייה כדי לתת מענה ראוי לצרכי המגזר בשכונות השונות".

יש לזכור כי בבחירות האחרונות תמכה רשימת הבית היהודי באיציק ברוורמן לראשות העיר, כמו גם סיעת יהדות התורה, בעוד שש"ס תמכה ברמי גרינברג.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר