איציק דיעי, רמי גרינברג. צילומים אבי את אבי, מטה גרינברג
איציק דיעי, רמי גרינברג. צילומים אבי את אבי, מטה גרינברג

ברגע האחרון: סיעת הבית היהודי נכנסה לקואליציה

רק לפני שלושה ימים הודיע רמי גרינברג כי בבית היהודי החליטו להישאר בחוץ מאחר ולא יכול היה להציע להם תפקיד של סגן ראש עיר בשכר. אתמול החליטו בבית היהודי לקבל את הצעתו של גרינברג. הישיבה הראשונה של מועצת העיר החדשה תתקיים הערב

פורסם בתאריך: 21.11.18 10:45

אתמול, יום לפני ישיבת המועצה הראשונה שתתקיים היום, יום רביעי, הודיעה מפלגת הבית היהודי בפתח תקוה כי היא מצטרפת לקואליציה של רמי גרינברג, וזאת בתמורה לקבלת מספר תפקידים, ביניהם סגן ראש העיר ללא שכר. כזכור, רק שלשום הודיעו במטה של גרינברג כי הבית היהודי תישאר מחוץ לקואליציה, לאחר שדרשו לקבל סגנות בשכר.
בהודעה שפרסמו הלילה בבית היהודי, ולאחר הצבעה שהתקיימה במטה של הבית היהודי, נכתב: "שמחים לעדכן את תושבי העיר ובוחרי הבית היהודי כי סיעת הבית היהודי תהיה שותפה קואליציונית בקדנציה הקרובה. לאורך כל הדרך ראינו לנגד עינינו אך ורק את טובת הציבור בעיר, ולכן קיבלנו את הצעתו של ראש העיר מר רמי גרינברג להצטרף לקואליציה עם כל התיקים שהציע – החינוך הדתי, תרבות יהודית, תנועות הנוער הדתיות, ראש מינהל הכללי בעירייה, עמידה בראש שני מתנס"ים מרכזיים ועוד וועדות נוספות. תודה ל-12,185 התושבים והתושבות שהאמינו בנו בקלפי, נמשיך להיות שליחי ציבור נאמנים של כולם".
כזכור, בהודעה שפרסם מטה גרינברג בתחילת השבוע נמסר מטעמו של ראש העירייה העדכון הבא: "למרות הצעתי האדיבה, החליט יו"ר הבית היהודי להיוותר בחוץ, אך החלטתו לא תפגע בתושבים, בני הציונות הדתית, להיפך. הצעתי למר איציק דעי להיכנס לקואליציה אם ייקחו על עצמם את ניהול האגף הכללי, הכולל את נושא המשק, הנכסים, המנהל והביטחון, ואשר בקדנציה הקודמת היה בידי מפלגת ש"ס, ובנוסף את האחריות על התרבות היהודית, החינוך הממלכתי דתי ואת תנוער הנוער הדתיות, אך בלי סגנות בשכר מאחר שקיימת בעיה תקציבית כרגע. לצערי, מר דיעי סרב להצעה, אך טובת התושבים עומדת לנגד עיני".
נכון לרגע זה, לגרינברג ישנה קואליציה בת 19 חברים מתוך 29 חברי מועצה. ישיבת המועצה הראשונה בקדנציה החדשה תתקיים היום, יום רביעי, בשעה 18:00 באולם בית הספר ברנר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר