הפגישה בנושא מרכז התעסוקה צילום דוברות העירייה
הפגישה בנושא מרכז התעסוקה צילום דוברות העירייה

בשורות טובות: מרכז התעסוקה לאוטיסטים בוגרים לא ייסגר

המרכז בגן ונוף היה בסכנת סגירה לאחר החלטה של ויצ"ו, שבוטלה בתום פגישה שנערכה אתמול בהשתתפות ראש העירייה רמי גרינברג, מנהל גן ונוף, מנכ"לי ויצ"ו ואלו"ט ונציגי ההורים

פורסם בתאריך: 14.1.19 13:31

בשורות טובות: ההחלטה של ויצ"ו על פינוי מרכז התעסוקה לאוטיסטים בוגרים משטח בית הספר גן ונוך בוטלה, כך סוכם אתמול בפגישה רבת משתתפים בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, מנכ"לי ויצ"ו ואלוט, מנהל ויצ"ו גן ונוף, נציגי הרווחה בעירייה ונציגי הורים. במקביל סוכם על בניית תכנית משותפת לשילוב הבוגרים במסגרת הכפר, בכפוף למגבלות. "אנו מודים לראש העיר שהשכיל לגשר ולמנוע את הפינוי, להנהלת ויצו על בחירת ההחלטה הנבונה להשאיר את המתקן על תילו ולכל מי שנרתם למאבקנו", הודה בשם ההורים גבי דהן.

כזכור בשבוע שעבר אמרו ההורים כי ייאבקו נגד סגירת המרכז ואם צריך יקשרו את עצמם בשרשראות לשער גן ונוף.
מויצ"ו נמסר: "בתום דיונים ארוכים עם נציגי העירייה וההורים, הוחלט כי צוותים מקצועיים משותפים יתכנסו למציאת פתרון הולם להמשך הפעלת הפרויקט, באופן שייטיב עם הבוגרים המשולבים ועם חניכי הכפר, ויהלום את מצבם וצורכיהם של המשולבים. כשיגובש מתווה הוא יעוגן בהסכם מסגרת להפעלת הפרויקט, שיגדיר בין השאר גם את תקופת ההתקשרות. ויצו גן ונוף הוא זה שיזם הקמתו של מרכז התעסוקה והשילוב לפני שמונה שנים, זאת מתוך מחויבות ערכית וחברתית עמוקה וימשיך להפעילו בכפוף להסכם שיקבע".
מדוברות העירייה נמסר: "בפגישה שקיים ראש העיר בנושא מרכז התעסוקה בגן ונוף, הוא הצליח לשכנע את כל הנוגעים בדבר ובראשם את תנועת ויצ״ו, להמשיך בשלב זה את פעילות הבוגרים על הרצף האוטיסטי בכפר. הצדדים יבחנו התוכנית לשילוב הבוגרים לטווח ארוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר