קרנבל בג'ונגל - חגיגה של עדלאידע. צילום לשכת הדובר
קרנבל בג'ונגל. צילום לשכת הדובר

פורים בפתח תקוה: הפנינג גדול ברחוב חיים עוזר

חגיגת הפורים העירונית תתקיים השנה במתכונת חדשה, של במות, מופעים, דוכנים ועוד ברחוב הראשי של העיר בין רחבת העירייה לכיכר המייסדים. לאורך הרחוב תצעד להקת מתופפים. גם קופיקו ישתתף בחגיגה

פורסם בתאריך: 27.1.19 19:17

חגיגת פורים עירונית, תתקיים השנה במתכונת חדשה, של הפנינג פורים גדול במרכז העיר. האירוע יתקיים ביום חמישי ה-21 במרץ בין השעות 14.00-9.00 במרכז העיר, לאורך רחוב חיים עוזר, בין כיכר המייסדים ורחבת העירייה. לאורך הרחובות והכיכרות יתקיימו סדנאות, הפעלות, מופעים, דוכנים, פינות הפעלה וכדומה. המתכונת הזו תחליף את העדלאידע שהתקיימה בעיר בחמש השנים האחרונות.

כנסו לקרוא על ההחלטה לבטל את העדלאידע

בכיכר המייסדים יתקיימו סדנאות יצירה, מופע של להקות מקומיות, מופע של "הכוכבים מהטלוויזיה" (עם סמי הכבאי, תותית ועוד), ומופע תיפוף.
לאורך רחוב חיים עוזר יסתובבו דמויות שטח, הולכי קביים בדמות חיות ענק כמו אריה ופיל בגובה 2 מטרים, ג'ירף בגובה 2.5 מטרים,  זברה ענקית וחיות נוספות, סדנאות פעילות ויצירה, תחנות יריד ודוכני משחק, עמדת איפור, מתחמי יצירה, עמדת מגנטים, עמדות הסברה ופעילות של כוחות הביטחון. להקת מתופפים תצעד לאורך הרחוב ויתקיים מיצג קצב ענק עם עשרה רקדנים ומתופפים. ברחבת העירייה יתקיים מופע של הדמות הספרותית הפתח תקוואית "קופיקו", יופיעו להקות מקומיות, תיפתח פינת אימוץ כלבים ויתקיים מופע של להקת Formula – המרענן הרשמי של עולם הפופ הישראלי.
בתום האירועים יפתח גן החי, ברחוב שרת לרווחת הציבור, ללא תשלום, בין השעות 16.00-14.00.
ראש העירייה, רמי גרינברג,  אמר: "נקיים השנה חגיגה עליזה במיוחד לתושבי העיר פתח תקוה ונפתח במסורת חדשה של קרנבל עשיר ומגוון, שמח וחגיגי כפי שעדלאידע צריכה להיות! אני מזמין את כולם לבוא וליהנות בחגיגה".
את קרנבל בג'ונגל יוזם ומפיק אגף אירועים, בניהולה של אלה איגלר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר