אבן הפינה לגינת הזיכרון. מימין למטה מייה עוז. צילום זאב שטרן
אבן הפינה לגינת הזיכרון. מימין למטה מייה עוז. צילום זאב שטרן

מרגש: הורי בית ספר אריק איינשטיין גייסו אלפי שקלים להנצחת רונן עוז ז"ל

חברי הנהגת הורי בית הספר בו לומד האח הצעיר ינאי, קראו את הכתבה במלאבס על הפרויקט של הבת מייה, נרתמו לסייע, ובתוך יומיים גייסו 5,200 שקלים. מייה עוז: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך, תרם ועזר. זה לא מובן מאליו"

פורסם בתאריך: 18.2.19 17:31

ביום שישי האחרון התפרסם בעיתון ובאתר מלאבס, סיפורה של מייה עוז בת ה-14.5. אביה של מייה, רונן עוז, חילץ בגבורה את משפחתו משריפה בבית מלון בירושלים. הוא נפטר מהכוויות לאחר תקופת אשפוז ארוכה. מייה סיפרה בכתבה שהיא מגייסת כספים על מנת להקים גינה לימודית לזכר אביה בחטיבת אחד העם רמת וורבר, בה היא לומדת.

את הדברים המרגשים של מייה קראו גם הורים מבית הספר אריק אינשטיין, שם לומד האח ינאי. הנהגת הורי בית הספר התגייסה ופתחה דף פייבוקס לגיוס הכספים ותוך פחות מיומיים הם הצליחו לגייס סכום של 5,200 שקלים. "הנהגת ההורים והנהלת בית הספר נחשפו לכתבה והחלטנו שאנחנו רוצים לסייע למשפחה ולגייס את הסכום שחסר", אומרת שני זמיר, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אריק איינשטיין. "שלחנו הודעה לכל כיתות בית הספר שאנחנו רוצים לסייע והייתה הירתמות חסרת תקדים. פתחו ביום שבת את הדף וביום שני כבר הגענו לסכום שהם ביקשו לגייס. אנחנו רוצים שגם ינאי, האח של מייה, יהיה חלק מזה ויהיה לו את המקום שלו".

מייה עוז ורונן עוז ז"ל. צילום פרטי

מייה עוז ורונן עוז ז"ל. צילום פרטי

זמיר מספרת ששוחחה עם אם המשפחה, אילנית. "היא הייתה מאוד נרגשת ולא ידעה איך להודות לנו. היא אישה מדהימה, שנותנת מעצמה למרות הנסיבות הלא פשוטות ומבחינתו זה לבוא ולסייע כקהילה".

אילנית עוז ציינה: "אנחנו מודים לכל מי שהתגייס עבורנו ועבור מייה. גם לבית הספר אריק איינשטיין וגם ללשכת ראש העיר שיצרו קשר עם החטיבה והודיעו שהם יעזרו בכל מה שצריך".

מייה מוסיפה: "אני רוצה להודות לכל מי שקרא את הכתבה והתקשר, תמך ועזר בתרומה. זה לא מובן מאליו ובזכותם נוכל להקים את הגינה הלימודית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר