סיור מציעים בשוק העירוני. צילום באדיבות העירייה
סיור מציעים בשוק העירוני. צילום באדיבות העירייה

האם השוק יהפוך למקום בילוי גם בערב? השבוע נערך סיור ראשון ליזמים

העירייה רוצה לפתח את השוק ולשנות את תמהיל העסקים בו והזמינה הצעות לפתיחת עסקים ייחודיים

פורסם בתאריך: 28.2.19 09:28

כשבעה מציעים הגיעו השבוע לסיור הראשון שהתקיים בשוק העירוני, כל זאת בעקבות פניית העירייה לבעלי עסקים ויזמים בכדי שיציעו הצעות לעסקים ייחודיים בשוק. כזכור, בהודעה שפרסמה העירייה לאותם יזמים ובעלי העסקים היא ציינה כי בשוק ליפקיס קיימים כיום כ-120 חנויות ודוכנים, חלקם בבעלות פרטית וחלקם בבעלות העירייה, מתוכם חלק פנויים וחלק נמצאים בשימוש בדיירות מוגנת. עיריית פתח תקוה מעוניינת לפתח בהדרגה את השוק העירוני, שנקרא גם שוק ליפקיס, ואת תמהיל העסקים הקיים בו, כך שימשוך קהל מבקרים גדול ומגוון, ויהפוך לאטרקטיבי יותר.
יש לציין כי מטרת התכנית היא לקבל להצעות להקמה ולהפעלת עסק בשוק במבנים המוגדרים בתוכנית, בכ-18 מבנים בשוק, שנעים בגדלים שונים שבין 7-20 מ"ר. עסקים ייחודיים יכולים להיות בתי קפה, מאפיות בוטיק מיוחדות, מסעדות שף ועוד.
לסיור הראשון הגיעו ארבעה מציעים חדשים ועוד שלושה מציעים מבעלי העסקים הקיימים בשוק, לצד סמנכ"ל העירייה רונן צברי. הם בחנו את שטחי החנויות. בהמשך מתוכננים עוד שני סיורים. בעירייה ציינו כי ההליך נמשך וניתן לפנות להצעות נוספות דרך האתר העירוני.
צברי ציין היום כי טרם התקבלו ההצעות הרשמיות מהמשתתפים בסיורים, אך המטרה היא לפתוח את השוק גם לעסקים שהם לאו דווקא בתחום המזון, וזה יכול להיות מספרה, צורף או כל עסק ייחודי אחר שהוא אינו פירות, ירקות או חנויות בשר ודגים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר